شهردار منطقه از احداث 2 ایستگاه آتش‌نشانی در رمپ و لوپ خیابان‌های دماوند و 17 شهریور خبر داد.

هادی ذاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: با بازدید مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از سطح محدوده، ضمن احصاء ظرفیت‌ها و نقاط ضعف در این زمینه امکان احداث 2 ایستگاه آتش‌نشانی بررسی شد.
 
وی اظهار داشت: یکی از این ایستگاه‌ها در رمپ و لوپ خیابان دماوند بعد از بزرگراه امام علی (ع) و دیگری در حاشیه خیابان 17 شهریور نبش خشکبارچی احداث می‌شود.
 
شهردار منطقه 13 تصریح کرد: این دو ایستگاه محله قاسم آباد و خیابان 17 شهریور در دل ناحیه یک را پوشش می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: طی این بازدید همچنین ضمن بررسی مسائل و مشکلات ایستگاه‌ها و آتش‌نشانی، ظرفیت‌ها برای احداث این مراکز شناسایی شد.

*رفع کمبودهای محلات ناحیه یک منطقه 13

شهردار منطقه 13 با اشاره به کاستی‌های ناحیه یک منطقه 13 در زمینه امور رفاهی و خدماتی از برنامه‌های این منطقه برای رفع این کمبودهای خبر داد.

هادی ذاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که برنامه‌های سال آینده بر اساس سند توسعه محلات تدوین می‌شود، گفت: با توجه به شناسایی کمبودها و مشکلات، باید به سمتی حرکت کنیم که شرایط و بستر مناسب تحقق این برنامه‌ها فراهم شود.
 
وی با اشاره به احداث زمین میوه و تره‌بار در ناحیه یک منطقه 13 اظهار داشت: مقدمات احداث این مرکز فراهم شده به زودی برای تأمین مایحتاج روزانه اهالی محلات افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
 
شهردار منطقه 13 احداث زمین ورزشی و پایگاه ویژه مدیریت بحران و ایستگاه آتش‌نشانی را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای این بخش از منطقه برشمرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، آتش نشانی ، منطقه 13
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار