وکیلی:

فقط به دنبال ارتقا اعتماد به نفس بازیکنانم هستم/ تیم ها جسارت استفاده از ذخیره‌هایشان مقابل ما را ندارند

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: از وضعیت عملکرد بازیکنان و روند رو به رشد تیم راضی هستم.

محمد وکیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازیکنان قاعدتاً باید تماشاچی مسابقات لیگ برتر باشند نه آن که در آن بازی کنند ولی با حمایت‌هایی که از سوی رئیس فدراسیون و حامی مالی تیم انجام شد خوشبختانه توانستیم در رقابت‌های سوپر لیگ حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران تصریح کرد: سرمربی تیم تبریز در بازی هفته سوم خواست بازیکنان خود را جا به جا کرده و از نیروهای ذخیره در زمین استفاده کند که نتیجه را با اختلاف پوئن بالا ست دوم را واگذار کردند به همین دلیل به طور مجدد نیروهای فیکس خود را به کار گرفت. خوشحالم که هیچ تیمی جسارت استفاده از نیروهای ذخیره خود را مقابل ما ندارد این به معنای احترام به ماست.

وی عنوان کرد: بازیکنان ما باید تجربه کنند تا برای مسابقات جهانی نوجوانان با آمادگی کامل حاضر شوند، این باختها به هیچ عنوان باعث افت شرایط روحی شاگردانم نمی شود چون بعد از هر بازی بازسازی خوبی داریم. در حال حاضر مشکل تیم ما فنی نیست بلکه روحی و روانی است.

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی در دیدار هفته سوم خود مقابل تیم شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک شکست خورد و دومین باخت خود را در فصل جاری تجربه کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: جسارت ، اختلاف ، ذخیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار