جزیده: افت ذهنی بلای جان تیم ماست/ خدا را شکر از بحران خارج شدیم

سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد گفت: در دیدار مقابل شهرداری زاهدان باز هم بازیکنانم دچار افت روحی شدند.

عظیم جزیده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: ما در دیدار مقابل شهرداری زاهدان شروع بسیار خوبی داشتیم و توانستیم ست نخست را به نفع خود به پایان برسانیم اما در ست دوم شاگردانم از لحاظ ذهنی دچار افت شده و امتیازات کسب شدمان 5الی6 پوئن از حریف عقب افتاده و نتیجه ست را واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد تصریح کرد: در ست سوم هم ما با حریف برابر بودیم و توانستیم 2 امتیازی که از حریف عقب بودیم را با تعویض‌ها و جا به جایی‌های به موقع جبران کنیم، پاسور اصلی تیم به خوبی از بازیکنان بهره گرفت و بازی را بردیم.
ولی در ست چهارم باز هم نوسان و افت روحی به جان تیم گنبد افتاد و از حریف 10 پوئن عقب افتادیم نتیجه به نفع تیم زاهدان رقم خورد و کار به ست پنجم کشیده شد. در ست پایانی با تغییر تاکتیکی و ارنج برنامه‌های حریف را بر هم ریختیم و موفق به برد آنها شدیم.

وی در خصوص وضعیت تیم شهرداری زاهدان اظهار داشت: برای این تیم و قدرت شاگردان جبار قوچان‌نژاد احترام زیادی قائل هستیم.
بازیکنان این تیم با تجربه بوده و درصدد خودنمایی و قدرت نمایی به حریفان هستند. معتقدم سرعتی زن‌های این تیم نقش قابل قبولی در امتیاز‌آوری زاهدان دارند.

جزیده در خاتمه گفت: ما با کسب نخستین برد در لیگ برتر امسال از بحران خارج شدیم و از این پس می‌توانیم کار را بهتر پیش ببریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: زاهدان ، حریف ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار