مومنی‌مقدم: بازی به خاطر هسته خرما بارها سکته کرد/ پیکان ارجحیت فنی نسبت به ما نداشت

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در بازی مقابل پیکان به هیچ عنوان از نظر فنی و تاکتیکی نباختیم و هواداران برنده اصلی دیدار هستند.

غلامرضا مومنی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: 2 ست اول بازی بسیار خوب و حرفه‌ای بدون هیچ گونه صحبت و حاشیه‌ای پیش رفت اما از ست سوم به بعد وضعیت روند دیدار تغییر کرد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: از ست سوم کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان با اعتراضات زیاد خود به داور، بازی را به حاشیه کشاندند، متاسفانه شاگردانم علی رغم تذکرات زیادی که به آن‌ها داده بودیم در این دیدار اسیر حواشی شدند این امر در حالی بود که داور و ناظر بازی هم نتوانستند حواشی بوجود آمده را کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازی روز گذشته حتی "محمد موسوی" که در ترکیب تیم نبود از روی نیمکت می‌آمد داخل زمین و به داور اعتراض می‌کرد در این شرایط وی حتی یک کارت هم از سه داور نگرفت.

مومنی‌مقدم افزود: به نظرم پیکانی‌ها بازی را با سیستم غیر والیبالی و غیر فنی بردند در غیر این صورت آن‌ها هیچ گونه برتری و ارجحیت فنی نسبت به تیم متین نداشتند. پیکانی‌ها با اعتراضات مکرر و بی دلیل خود بارها روند بازی را سکته دادند. آنها در بسیاری موارد می‌گفتند تماشاگرنماها داخل زمین اشیا پرتاب کرده‌اند در صورتی که در کف سالن هسته خرما دیده بودند هیچ تماشاگری برای دیدن بازی خرما در جیبش نمی‌گذارد بلکه این تیم و بازیکنان هستند که در حین بازی خرما می‌خورند. ولی پیکانی‌ها به این بهانه که هسته خرما در زمینشان دیده شد بارها بازی را تعطیل کردند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: ما می‌توانستیم تیم پیکان را سه بر صفر ببریم اما " آرمین تشکری" با وجود درد در زمین حاضر شد، " جردی باربارا" نیز به دلیل عدم اجازه از سوی پزشک تیم نتوانست در ترکیب قرار بگیرد. ما به بد تیمی نباختیم. پیکان پرافتخارترین تیم آسیاست ما 2 ست اول را مقابل تمام بضاعت فنی پیکان بردیم اما ستهای بعدی کار غیر فنی دنبال شد.

وی در خصوص انجام حرکات غیر ورزشی در این دیدار از سوی برخی تماشاگران حاضر در سالن اظهار داشت:‌ چرا 2 ست اول بازی هیچ گونه اعتراضی از سوی برخی تماشاگران صورت نگرفت؟
آنها وقتی بازی فنی بود به خوبی فقط از تیم خود حمایت می‌کردند البته پس از آن هم هیچ گونه حرکتی اتفاق نیافتاد فقط می‌گویند برخی تماشاگران داخل زمین هسته خرما پرتاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کادر ، حواشی ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار