مومنی‌مقدم: نیازمند حمایت بدون حاشیه هستیم/ دغدغه مصدومان را دارم

تیم والیبال میزان خراسان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم پیکان تهران است.

غلامرضا مومنی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌اظهار داشت: بازی سختی در انتظار داریم پیکان جزو تیم‌هایی است که برای قهرمانی بسته شد و زیر گروه (الف) بازی‌های مرحله مقدماتی جزو سرسخت‌ترین حریفانمان محسوب می‌شود البته به جز پیکان دیگر حریف قدرتمند ما در این گروه تیم شهرداری تبریز بود که خوشبختانه موفق به برد سه بر یک آن‌ها شدیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: تیم پیکان هم از نظر بازیکن و هم کادر در شرایط مطلوبی است به طور حتم بازی سختی در پیش داریم به همین خاطر برای برد حریف تدابیر خاصی را در نظر گرفته‌ایم تا دست پر میدان مسابقه را ترک کنیم.

وی گفت: معتقدم در این دیدار هر تیمی که کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌ها به بهترین نحو بهره‌برداری کند برنده میدان خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان افزود: متاسفانه وجود بازیکنان مصدوم فکرم را مشغول کرده است، هنوز آرمین تشکری دفاع وسط تیم که در طول مسابقات ملی دچار مصدومیت شده بود به شرایط ایده آل و مطلوب نرسیده است. علاوه بر وی "جردی جیمز باربارا" هم از ناحیه ساق پا مصدوم شده است وی 2 روز قبل دچارمشکل شد و تاکنون طبق نظر پزشک تمرین نکرده است اگر به مشکل خاصی برخورد نکند به طور حتم در بازی امروز از وی استفاده خواهیم کرد.

مومنی‌مقدم یادآور شد: با توجه به این که محمد موسوی عراقی امسال به ترکیب این تیم اضافه شده است تاکنون در طول 2 دیدار قبل بازی نکرده است، ولی در مجموع بازیکنان پیکان با کیفیت بوده و تاکتیک پذیر هستند ولی با این وجود نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم و در بازی این هفته به خوبی از موقعیت‌های به دست آمده استفاده خواهیم گرد از طرفی هم بازی خود را آنالیز کرده و ضعف‌هایمان را برطرف خواهیم کرد تا با درایت حریف را شکست دهیم.

مومنی‌مقدم تصریح کرد: بازیکنان تیم میزان از انگیزه بالایی برخوردارند و در بازی با شهرداری تبریز نشان دادند که آن‌ها حرفه‌ای فکر می‌کنند بیشتر از شخص، تیمی فکر می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران مشهدی تشکر می‌کنم و امیدوارم همانند گذشته در این دیدار هم حمایت بدون حاشیه از تیم میزان داشته باشند ما نیاز به حمایت آن‌ها داریم و همانند بازی نخست یک ساعت قبل از شروع مسابقه سالن را پر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار