سید‌عباسی: با عدم اشتباه حریف را وادار به اشتباه کردیم/ هیچ گونه حرکت غیر ورزشی در طول بازی ندیدم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در والیبال با سیستم رالی تیمی که اشتباه نکند، برنده میدان خواهد بود.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در این بازی ست اول را شروع خوبی داشتیم البته تیم حریف هم عملکرد قابل قبولی داشت هر 2 تیم با احتیاط پیش رفتند اما در ست دوم اشتباهات بازیکنان ارومیه به حداقل رسید و یک رکورد قابل توجه ثبت شد و در ست سوم متین ورامین عملکرد به مراتب بهتری نسبت به ست دوم داشت اما نتیجه را در نهایت واگذار کردند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: "میلاد عبادی‌پور" با وجود آسیب دیدگی در این بازی از نهایت توانش استفاده کرده و بازی قابل قبولی ارائه داد.

وی گفت: معتقدم در والیبال با سیستم رالی اگر یک تیم اشتباه نکند حریف را مجبور به اشتباه می‌کند، بازیکنان تیم شهردرای ارومیه با همدلی و روحیه تیمی خوب مقابل تیم مدعی متین ورامین موفق عمل کردند.

سیدعباسی در خصوص حواشی که در طول بازی روز گذشته بوجود آمد گفت: برای این دیدار حدود 5 الی 6 هزار تماشاگر در داخل سالن و تعدادی بیش از این رقم در خارج سالن بازی را تماشا می‌کردند.

من به عنوان سرمربی هیچ گونه حرکتی مبنی بر حاشیه‌سازی در سالن ندیدم تمامی تماشاگران حدود یک ساعت و 30 دقیقه به  صورت ایستاده با احترام فقط بازیکنان را تشویق کردند.

تیم والیبال متین ورامین در هفته سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه بر صفر مقابل تیم شهرداری ارومیه شکست خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارومیه ، ورامین ، مراتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار