سیدعباسی: ملی‌پوشان انرژی کافی را ندارند/ بازی با سایپا در حکم دیدار تدارکاتی است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه به دلیل برنامه‌های سنگین تیم ملی، بازیکنان ملی پوش انرژی کافی برای کار را ندارند.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما نتوانستیم در جذب موسوی موفق باشیم همچنین عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم مصدوم شد و هم اکنون وی را در اختیار نداریم، نیکولوف هم چند روزیست که در ترکیب قرار گرفته است، ملی پوشان هم از انرژی کافی برای کار برخوردار نیستند و بدن‌هایشان افت کرده است ما برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به بازی تدارکاتی داشتیم که متاسفانه زمان در اختیارمان نبود فقط یک دیدار مقابل شهرداری تبریز برگزار کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: به طور کلی جو بسیار خوبی بر تیم حاکم است به طور حتم در میانه راه نتایج قابل قبولی را کسب خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی اول این تیم در لیگ برتر امسال گفت: ما باید مقابل تیم سایپا در هفته اول صف آرایی کنیم با توجه به آن که تعداد ملی پوشان این تیم کم است آن‌ها به راحتی 2الی3 ماه با ترکیب کامل تمرین کرده و تاکنون حدود 7 تا 8 بازی دوستانه انجام داده‌اند و در هماهنگی مطلوبی هستند به طور حتم نارنجی پوشان برای ما یک تیم خطرناک محسوب می‌شود و این بازی برای ارومیه حکم دیدار تدارکاتی را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار