معاون وزیر اقتصاد با بیان این که رشد اقتصادی محصول سیاست زدگی نبوده و با کار حاصل می شود، گفت: رشد اقتصادی تامین کننده امنیت ملی است و تا زمانی که ثروت نداشته باشیم نمی توانیم مسائل سیاسی و فرهنگی را هم حل کنیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران در نشست چشم انداز آینده اقتصاد ایران در سیاست های دولت تدبیر و امید که به همت شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل برگزار شد.گفت:باید برای رسیدن به توسعه برنامه ریزی کرد و از روند مشارکت جویانه استفاده کرد.

نیکزاد لاریجانی افزود:روزانه حدود 150 میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت می شود و این در حالی است که سهم راه از بودجه روزانه 16 میلیارد تومان و آب 5/11 میلیارد تومان است.

وی گفت: بخش زیادی از پتانسیل و انرژی جامعه رها شده است که باید از آن استفاده شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران،تصریح کرد: قابلیت های بالایی برای کسب درآمد غیر نفتی داریم که دولت باید در راستای رهاشدن بودجه از درآمدهای نفتی گام بردارد.

نیکزاد لاریجانی با تاکید بر این که خروج از رکود با رونق اقتصادی تفاوت بسیاری دارد، افزود: ثبات اقتصادی کلان سبب کاهش تورم می شود که کاهش نااطمینانی ها و افزایش به امید در آینده ایجاد می شود.

انتهاي پيام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.