صالحی: داوری تیراندازی در مسیر پیشرفت قرار دارد

دبیر اجرایی فدراسیون تیراندازی گفت: همه تلاش بر این است تا با افزایش کیفی داوری ، داوران بین‌المللی بیشتری معرفی کنیم.

سلمان صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم و بخشی از آن اجرایی شد داوری تیراندازی به لحاظ کیفی در مسیر پیشرفت قرار دارد.
 
وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه بر این است تا با افزایش تعداد کلاس‌های داوری کیفیت داوران ما افزایش پیدا کند و تعداد داورانمان‌بین‌المللی را بیشتر کنیم.
 
صالحی افزود: در گذشته کمیته داوران مسئول رسیدگی کارهای داوران بود اما الان این کمیته مثل قبل فعال نیست و کار گروه‌ها جایگزین آنها شدند.
 
وی درباره مطالبات پرداخت نشده داوران گفت: بخشی از مطالبات پرداخت شد و سعی می‌کنیم بقیه معوقات داوران را به زودی پرداخت کنیم بودجه فدراسیون در همه زمینه‌ها محدود است و معوقات پرداخت نشده داوران هم بخشی از این مشکلات است با توجه به محدودیت‌ها نباید انتظار داشت همه برنامه‌ها به موقع صورت پذیرد.
 
 وی در خصوص مشکلات داوران اهداف پروازی و خواسته‌هایشان گفت: داوران اهداف پروازی از شرایط خودشان گله‌مند هستند آنها فضای اختصاصی و کلاس‌های آموزشی بیشتری برای ارتقای کیفیت کارشان می‌خواهند  فدراسیون هم سعی میکند با توجه به امکانات که دارد به خواسته‌هایشان جامع عمل بپوشاند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، صالحی ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار