دكتر محمد سرافراز رئيس رسانه ملي سردار سرتيپ محمد باقر زهرايي را به رياست حراست سازمان صدا و سيما انتصاب كرد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي صدا و سيما ، رئيس رسانه ملي در حكم خود براي سرتيپ پاسدار زهرايي وي را به فراهم سازي بستري مناسب براي ارتباط اثر گذار با هنرمندان و كارشناسان توصيه كرده است .
 
متن حكم دكتر محمد سرافراز براي انتصاب محمد باقر زهرايي به شرح زير است :
 
سردارسرتيپ 2 پاسدار محمدباقر زهرايي
 
نظر به مراتب تعهد ، تخصص و صلاحيت‌هاي لازم كه بحمدالله جنابعالي از آن برخورداريد بموجب اين حكم به سمت «رئيس حراست مركزي» منصوب مي‌شويد .
 
برقراري تعامل سازنده با كاركنان رسانه به عنوان مهمترين منابع و سرمايه‌هاي سازمان و فراهم كردن بستري مناسب براي ارتباط اثرگذار با هنرمندان، كارشناسان و مدعوين بخش‌هاي مختلف رسانه ملي در كنار حراست از سرمايه‌هاي مادي و معنوي سازمان با در نظر گرفتن ضرورت حفظ آبرو و كرامت همگاني و پيشگيري از تخلفات از مهمترين موارديست كه انتظار مي رود در اجراي دقيق آنها اهتمام شود .
 
مشاوره هاي مشفقانه به مديران با هدف حفظ و حراست از شأن و جايگاه كاركنان، براي كمك به آنها در اجراي دقيق سياست هاي سازمان و رصد هوشمندانه نسبت به جريان هاي انحرافي و ضد انقلابي از اهم موضوعاتي است كه بايد به آن توجه شود .
 
لازم مي‌دانم از خدمات متعهدانه رئيس حراست مركزي جناب آقاي فاطمي قدرداني كنم . از خداوند متعال توفيق روزافزون شما را در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله‌العالي) خواستارم .
 
محمد سرافراز رييس سازمان




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.