کریم بنزما گل زن تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال‌ مادرید ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش اعتراف کرد که در به ثمر رساند پتالتی‌ها دچار ضعف است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان دیدار دوستانه فرانسه و سوئد، خروس‌های آبی فرانسه موفق شدند با یک گل از تیم قدرتمند سوئد بگذرند. ستاره و گلزن فرانسوی‌ها کریم بنزما مهاجم و گلزن باشگاه رئال‌مادرید پنالتی را از دست داد.

وی در این خصوص گفت: در ضربه پنالتی من با سختی به توپ ضربه زدم، من در آن لحظه واقعا نا امید کننده ظاهر شدم ، اما چیزی که مهم است این است که ما در این دیدار به پیروزی دست یافتیم.
 
ما در زمین تیم برتر بودیم و هواداران در این دیدار به خوبی ما را حمایت کردند من دوست داشتم در این بازی می‌توانستیم حداقل پنالتی را از دست ندهد و آن را گل کنم اما هم اکنون می‌دانم که باید بر روی نقاط ضعف خود کار کنم بر روی پنالتی‌هایم بیشتر از قبل کار کنم.
 
گفتنی است: رافائل وارنه‌ کاپیتان تیم ملی فرانسه در دیدار برابر سوئد تنها گل این بازی را به ثمر رساند که در نهایت شاگردان دیدیه‌ وشام در تیم ملی فرانسه موفق شدند که آخرین بازی خود را در سال 2014 با پیروزی پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنزما ، تیم ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار