بالاخره برندن راجرز متوجه شد خیری از ماریو تالوتلی به او و تیم بحران رده‌اش نمی‌رسد به همین دلیل نام 6مهاجمی که مایل است با آنان وارد مذاکره شود را اعلام کرده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورت نیوز؛ لیورپول پذیرفت در ماه ژانویه احتیاج به جذب یک مهاجم دیگر به غیر از ماریو بالوتلی دارد. این طور که پیدا است سوپر ماریو به این زودی ها قصد شروع گل زنی برای تیم برندن راجرز  را ندارد و سر مربی نگران است تا تلف کردن وقت بر روی تالوتلی، فرصت را از لیورپول برای رسیدن به جمع 5تیم صدر جدول لیگ برتر بگیرد.

تنها فرصت باقی مانده برای راجرز استفاده از ماه ژانویه جهت جذب مهاجمی جدید است.

راجرز شش گزینه برای جایگزین کردن بالوتلی در نوک حمله در نظر گرفته که با هر یک زودتر به نتیجه برسد، او خلا گل نزدن‌های بالوتلی را در نیم فصل دوم پر می‌کند.

شش گزینه جایگزینی بالوتلی عبارتند از: 

1-کریم بنزما(رئال مادرید):هر چند بنزما در دیدار لیگ قهرمانان در ورزشگاه آننیلر مقابل لیورپول گلزنی کرد اما هنوز بازیکن محبوب بردن راجرز است. سرمربی لیورپول پیشنهاد 28میلیون پوندی برای ستاره فرانسوی در نظر گرفته است.
 
2-ادینسون کاوانی(پاریس ژرمن): کاوانی از موقعیت خود در تیم پاریسی رضایت چندانی ندارد و همه می دانند او توانایی‌های بیشتری برای بروز دادن دارد.کاوانی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد همکاری دریافت کرده که لیورپول یکی از آنان است. مهاجم اروگوئه‌ای ژانویه را ماه خوبی برای شروع فعالیت در باشگاه جدید می‌داند.

3-گونزالو هیگواین(ناپولی): هر چند هیگواین بهترین فصل خود را پشت سر نگذاشت اما  مهاجم ناپولی استعداد زیادی در گل زنی دارد او تاکنون 24گل برای ناپولی به ثمر رسانده است.

4-پدرو(بارسلونا): او بیشتر یک هافبک رو به جلو است و نمی‌توان نام مهاجم را بر روی پدرو گذاشت اما سابقه درخشان او در گلزنی برای جلب رضایت راجرز کفایت می‌کند.
 
5-سایدو برافینو(دست برومویچ): برافینو جوان یکی از موفق‌ترین بازیکان زیر 25 سال حال حاضر در انگلیس است. گلزن وست برومویچ هم در رادار خرید زمستانی لیورپول قرار دارد.

6-جکسون مارتینز(پورتو): او یک ماشین تمام عیار گلزنی در لیگ فوتبال پورتواست. مارتینز سابقه بازی در تیم‌های معتبر اروپایی را دارد، آرسنال هم برای به خدمت گرفتن او 30میلیون پوند پیشنهاد کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهاجم ، شش ، مقصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار