قم؛

رعایت استانداردهاي لازم در مورد نمازخانه ها و مساجد بين راهي

معاون توسعه مديريت و منابع انساني و رئيس شوراي اقامه نماز استانداري از نمازخانه ها و مساجد بين راهي آزاد راه قم- تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ در اين بازديد كه در راستاي نامه وزير محترم كشور تحت عنوان دستورالعمل اجرايي شوراي اقامه نماز و به منظور نظارت بر وضعيت نمازخانه هاي بين راهي انجام شد، حجت الاسلام هاشمي مشاور استاندار در امور روحانيت و دبير شوراي اقامه نمازاستانداري، نمايندگان اداره كل حمل و نقل و پايانه ها و ستاد اقامه نماز استان ايشان را همراهي نمودند.

معاون استاندار در اين ديدار، ضمن تقدير و تشكر از زحمات مديران مجتمع هاي رفاهي در زمينه حفظ و نگهداري مساجد و نمازخانه هاي محور قم - تهران، تذكراتي را نيز ارائه نمودند و اظهار داشتند: مي بايست استاندارد هاي لازم در مورد نمازخانه ها و مساجد بين راهي از قبيل: زيباسازي نمازخانه ها، تامين سرمايش و گرمايش، حفظ پاكيزگي فرش ها، تعويض به موقع مهر هاي نماز، حفظ نظافت وضوخانه ها و سرويس هاي بهداشتي و... رعايت شود.

همچنين اقامه نماز جماعت با حضور امام جماعت روحاني و پخش اذان در مجتمع هاي خدمات رفاهي بين راهي، از جمله موضوعاتي بود كه مورد تاكيد معاون استاندار قرار گرفت .

لازم به ذكر است مكان هاي بازديد شده مجتمع مهتاب، مساجد جهاد و اجتهاد واقع در مسير اتوبان تهران - قم تا كيلومتر 45 قرار دارد.
 
در اين بازديد مدير مجتمع مهتاب طي تشريح طرح توسعه مجتمع خود ساخت يك مسجد را در برنامه دارد. ضمن اينكه مجتمع رفاهي در حال احداث گاج با معماري اسلامي ايراني، ساخت مسجدي با استانداردهاي لازم را در دست انجام دارد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.