فرودگاه بین المللی قم و مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بین المللی قم در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که در کیش دایر می باشد، حضور پیدا نموده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران 94 شرکت داخلی و خارجی حضوردارند که از این تعداد 10 شرکت خارجی و 84 شرکت داخلی هستند.
 
محور اصلی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های صنایع هوایی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌باشد.
 
این نمایشگاه در دو بعد نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزار خواهد شد و 10 کشور از جمله روسیه، اوکراین، ایتالیا، فرانسه و سوئد در آن حضورخواهند داشت.
 
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از 27 تا 30 آبان در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود و ساعت بازدید نمایشگاه از  9:30 الی 14:00 می باشد.
 
خلبان سيف علت شركت فرودگاه و مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بين المللی قم را در اين همايش، بهره مندی از مشارکت سایر شرکت های فعال در زمینه هوانوردی جهت سرمایه گذاری در مجموعه فرودگاه بین الملی قم دانست.
 
در پایان خاطر نشان می شود علاقه مندان می توانند جهت بازدید از مجموعه فرودگاه بین الملی قم از روزهای 27 لغایت 30 آبان ماه به غرفه شماره c5 مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.