افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم تیم داوری برنده اصلی دربی باشد/جدایی تیموریان و بیگ‌زاده صحت ندارد

افجه‌ای گفت: جهانبازی یکی از داوران خوب ایران است و امیدوارم در قضاوت دربی 79 برنده اصلی شهرآورد باشد.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: درحالی که به شهرآورد پایتخت نزدیک می‌شویم تیم استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و باید بگویم با انتخاب جهانبازی به عنوان قضاوت‌کننده دربی  مشکلی نداریم زیرا وی یکی از داوران خوب ایران می‌باشد.

افجه‌ای درباره وضعیت جاسم کرار تصریح کرد: کرار از بازیکنان کلیدی استقلال است اما به دلیل محرومیت از بازی در شهرآورد دور است و ما با توجه به نامه رسمی فدراسیون تصمیم گرفتیم وی به مرخصی رفته و پس از استراحت و بازیابی انرژی و روحیه‌اش با آمادگی بیشتری به جمع آبی‌پوشان بپیوندد. کرار در استقلال وضعیت خوبی دارد و باشگاه با وی مشکلی نداشته و پس از اتمام مرخصی به تیم بازمی‌گردد و در بازی‌های جام حذفی و لیگ استقلال را همراهی خواهد کرد. البته یکسری مسائل درون خانوادگی استقلال در رابطه با وی وجود دارد که انشاالله پس از بازگشت کرار حل خواهد شد و مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

وی درباره هاشم بیگ‌زاده و آندو تیموریان تصریح کرد: این 2 بازیکن از بزرگان دوست‌داشتنی و با تعصب تیم استقلال هستند و باشگاه هیچ مشکلی با این بازکنان کلیدی ندارد و خبرهای منتشره درباره جدایی این 2 بازیکن از جمع آبی‌پوشان صحت ندارد و این خبر را تکذیب می‌کنم.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: استقلال یک باشگاه مطرح و پرطرفدار در آسیا است و تمام تلاش مسئولان این است که طبق استانداردهای جهانی فوتبال عمل کنند و بنابر این با توجه به نیاز کادرفنی قبل از پیوستن هر بازیکن به جمع آبی‌پوشان با آنها وارد مذاکره شده و پس از به توافق رسیدن با آنها قرارداد می‌بندیم. این عمل نشان می‌دهد که هر 2 طرف یعنی هم باشگاه استقلال و هم بازیکنان نسبت به قرارداد امضا شده متعهد هستند و هیچ‌یک از طرفین اجازه فسخ قرارداد را خارج از زمان مقرر ندارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام تمرکزمان متوجه بازی پیش‌رو است و در تلاش هستیم تیم را از حواشی مربوط به این دیدار حساس دور نگه داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمرینات ، هوادار ، مالکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.