دانشجویان محترم می توانند برای دیدن نمایش مهاجران به کارگردانی مهرداد خامنه ای در خانه نمایش از بلیط نیم بها استفاده کنند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش؛ دانشجویان محترم می‌توانند برای دیدن نمایش مهاجران به کارگردانی مهرداد خامنه ای در خانه نمایش از بلیط نیم بها استفاده کنند،  این نمایش از اول آبان ماه اجرای خود را  در خانه نمایش آغاز کرده است و تاکنون با استقبال خوبی از سوی تماشاگران و مخاطبان روبه رو شده است،  ازاین رو دانشجویان محترم میتوانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ویزه دانشجویی این نمایش استفاده کنند.
 
در این نمایش "هوشمند هنر کار" و" محمد زراعتی" به ایفای نقش می پردازند،و از دیگر عوامل این گروه می توان به طراح صحنه و لبای :هوشمند هنر کار طراح - پوستر و بروشور: یوریک کریم مسیحی- دستیار کارگردان: شیرین میرزا نژاد نام برد. شایان ذکر است علاقه مندان می توانند
 
علاقه مندان می توانند  جهت تماشای این نمایش از اول آبان ماه 93 ساعت 18:30 هر روز به جز شنبه ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار