معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: طبق اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا شاخص کیفیت هوا امروز همچنان در شرایط ناسالم است.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار محیط زیست  باشگاه خبرنگاران گفت: طبق اطلاعات مرکز پایش آلودگی هوای اداره محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 27/8/93 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس این آمار منو اکسید کربن (49) پاک،‌ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون (71) سالم و آلاینده مسئول ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 117 قرار گرفت.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران ادامه داد: اینکه در حال حاضر در شرایط ناسالم هستیم به خاطر  میانگین عددی 24 ساعت گذشته است اما خوشبختانه تا پایان امروز از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و فردا در شرایط سالم خواهیم بود.

رستگاری خاطر نشان کرد: ضمن اینکه طبق گزارش هواشناسی هوای تهران نیمه ابری در پاره‌ای از نقاط ابری و همراه با بارش پراکنده باران و همچنین بارش برف در ارتفاعات پیش بینی شده ضمن اینکه از ابتدای امشب کاهش ابر را به دنبال خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: پایان ، ناسالم ، ارتفاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار