کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دربی 79 گفت: به مربیان دو تیم پیشنهاد می‌کنم دست از احتیاط بردارند و بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهند، شاید با این کار بتوانیم روح تازه‌ای در فوتبال مریض حال حاضر بدمیم.

رضا رجبی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در خصوص این رویداد حساس ورزشی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مربیان دو تیم باید نتیجه گرایی را کنار بگذارند و به سمت ارائه یک فوتبال هدفمند و تماشاگر پسند در این بازی بروند تا مردم از فوتبال زیبا لذت ببرند.

وی همچنین دلایل افت کیفیت بازی‌های دربی و ختم شدن آن به نتیجه مساوی هم اظهار داشت: ما در تیم‌هایی همچون آرسنال و آ اس رم شاهد سازندگی و ارائه فوتبال زیبا و تماشاگرپسند هستیم و حتی این تیم‌ها معمولا کمتر قهرمان هم می‌شوند ولی اصل ورزش را اجرا می‌کنند. باشگاه راه آهن که روزی کارخانه بازیکن سازی بود در این فصل و فصول گذشته بازیکنان را از سایر تیم‌ها به خدمت گرفت. این موارد است که سبب می‌شود کیفیت ورزشمان و در کنار آن دربی پایین بیاید. ما باید مربیان بزرگ را با پول بیشتر در رده‌های پایه حفظ کنیم و حاصلش را در یک دربی زیبا در دو تیم محبوب شاهد باشیم.

رجبی در خصوص عدم استقبال هواداران از بازی‌ها در ورزشگاه‌ها هم گفت: فوتبال ما نیاز به معماری جدید دارد و این معماری جدید باید از رأس هرم شکل بگیرد روش مربیان ما باید ازنتیجه گرایی به سمت ارائه فوتبال زیبا تغییر پیدا کند در این زمان است که دوستداران و هواداران رشته پرطرفدار فوتبال دوباره به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند مردم سرمایه‌های این فوتبال هستند و باید عشق به فوتبال و لذت از آن را احیا و پویا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رجبی ، دربی ، آمادگی روحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار