کارشناس فوتبال گفت: معتقدم کی‌روش مربی است که بیش از آن چیزی که استحقاقش بود بهش بها دادیم و حالا نوبت از خود گذشتگی این مربی است.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی‌روش می‌توانست حداقل در جام ملت‌های آسیا باشد تا عیارش مشخص شود و بعد از او برای جام جانی 2018 در فوتبالمان استفاده می‌کردیم ولی این مربی حاضر نمی‌شود که بندهای قراداد داده شده توسط فدراسیون را بپذیرد و از خود گذشتگی‌اش را در فوتبال به ما نشان دهد و فقط به فکر بازار گرمی است چرا که کار بلد شده و با این کارها تنها هدفش ضربه زدن به فوتبال ما است.  
 
وی در ادامه بیان کرد: در تاریخ دو دسته محکوم هستند، یکی کسانی که فکر می‌کنند ولی عمل نمی‌کنند و دوم کسانی هستند که عمل می‌کنند و بعد تازه به فکر می‌افتند در قرارداد با کی‌روش نیز به همچنین موردی برخورد کردیم چرا که فدراسیون به قرارداد کی‌روش عمل کرد ولی بعد به این فکر افتاد که این حرکت یک طرفه است و این گونه رفتارها باعث به وجود آمدن این مسائل می‌شود که تاوانی را فوتبال ما باید به عهده بگیرد.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: خوب است که فدراسیون در حال حاضر در مورد قرارداد کی‌روش سخت و سخت می‌‌گیرد و خواستار این است که قرارداد دو طرفه باشد تا مشکلاتنی به این شکل پیش نیاید ولی برای سرمربیگری تیم ملی بهتر است از مربیان ایرانی کسی قبول کند تا وجود یک مربی خارجی دیگر بتواند وضع فوتبالمان را بهبود بخشد.  
 
وی هم چنین درباره وضعیت ابطال کارت معافیت بازیکنان اظهار کرد: کارت معافیت یک اصل اجتماعی است که همه مردم باید از آن تبعیت کنند و معافیت پزشکی برای کسانی است که نمی‌توانند به خدمت سربازی بروند پس چه طور این افراد توانستند ورزش حرفه‌ای فوتبال را انجام دهند؟
 
در اینجا شورای پزشکی نظام وظیفه صددرصد متصور کرده است چرا که این افراد را تایید کردند و الان در حال حاضر بهتر است پاسخگو باشند تا دیگر از این مشکلات در فوتبالمان نظاره‌گر نباشیم.  
 
وی در ادامه افزود: بازیکنان مورد نظر که کارت معافیتشان مشکل دارد به خدمت سربازی بروند و هر نوع مجازات که لایق این بازیکنان است برایشان در نظر بگیرند چرا که این بازیکنان باید بیشتر اصول قانون را رعایت می‌کردند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رجبی ، فوتبال ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
آقای رجبی کارشناس فوتبال لطفا بفرمایید تیم ملی را تحویل بگیرید.همانطور که شما کارشناس هستید من هم انیشتین زمانه هستم .
آخرین اخبار