کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کره جنوبی تیم خیلی خوبی است و بازی تدارکاتی با این تیم می‌تواند یک شانس برای ایران باشد.

ابراهیم آشتیانی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: به عقیده من بازی با کره جنوبی می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب باشد. متاسفانه فدراسیون فوتبال ما برای بازی‌های بزرگ بازی تدارکاتی ندارد و من تعجب کردم که کره جنوبی چطور قبول کرده که با ایران بازی تدارکاتی انجام بدهد چون کره جنوبی برنامه یکساله اش از قبل به فیفا اعلام می‌کند.

وی در ادامه افزود: این بازی شانسی برای ایران است و این بازی مهمی می‌تواند باشد چون کره تیم خوبی است ولی اگر ما می‌توانستیم چند بازی دیگر هم انجام می‌دادیم بهتر بود چون چند بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شده‌اند و باید در بازی‌های بین‌المللی بیشتری شرکت کنند تا تجربه کسب کنند.

آشتیانی ادامه داد: ما در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و فوتبال ما در آسیا همیشه جزء تیم‌های خوب بوده ولی چند دوره است که نتوانستیم قدرت فوتبالمان را به رخ آسیا بکشیم. ما باید در این بازی به بازیکنانی که کمتر بازی بین‌المللی کرده‌اند بهای بیشتری بدهیم.

وی در خصوص بازی دربی هم افزود: متاسفانه هم پرسپولیس و هم استقلال چندین سال است انگیزه‌ای برای برد در دربی ندارند و بازی‌ها کم گل شده و اکثرا مساوی می‌شود و هر دو تیم دوست دارند بازی را نبازند و به همین دلیل بازی هیجان ندارد ولی قبلا این طور نبود و بازی‌ها زمان ما خیلی پر گل بود.

آشتیانی اذعان داشت: به تیم‌ها توصیه می‌کنم برای بردن به زمین بروند و حمله کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد اگر ببازند و مطمئن باشند که دنیا زیر و رو نخواهد شد.

وی در خصوص نتیجه این بازی گفت: پیش بینی این بازی خیلی مشکل است چون هر دو تیم باخت را ننگ می‌دانند و بازی قشنگی را شاهد نخواهیم بود و فکر نمی‌کنم در این بازی کارهای ترکیبی انجام شود و بیشتر در وسط زمین دنبال خواهد شد و اگر گلی هم رد و بدل شود بر اثر اشتباهات فردی خواهد بود با این تفاسیر تساوی محتمل‌تر خواهد بود.

آشتیانی در خصوص شکایت دایی از مایلی کهن و اتفاقات اخیر بین این دو مربی تصریح کرد: ضربه بزرگی به فوتبال ما خورده، یکی از درس‌هایی که فوتبال به ما می‌دهد بازی جوانمردانه، گذشت و مردانگی است و وقتی چنین اتفاقی می‌افتد این‌ها از بین می‌رود و زیر سوال خواهد رفت در کل حرکت زشت و ناپسندی بود که از هر دو طرف رخ داد و ضربه بدی به فوتبال ما وارد شد، اگر دو نفر جوان این کار را می‌کردند عیبی نداشت ولی این دونفر از بزرگان فوتبال ما هستند که این حرکت از آن‌ها قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار