امروز دوشنبه 26 آبان در پایان معاملات تالار فرابورس تعداد یک هزار و 588 سهم به ارزش 3 میلیارد و 631 میلیون و 90 هزار ریال در 28 هزار و 585 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در پایان معاملات امروز شاخص کل فرابورس با 3 واحد ریزش به ارتفاع 850.30 واحد رسید.

بر اساس این گزارش گروه شرکت بهمن لیزینگ و قاسم ایران با رشد 5 واحدی از برترین‌های معاملات امروز تالار فرابورس بودند.

علاوه بر این شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه با روند مثبت 2.73 واحدی، گروه پتروشیمی س. ایرانیان با روند مثبت 0.62 واحدی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران با روند مثبت 0.1 واحدی و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا روند مثبت 0.4 واحدی را تجربه کردند.

شایان ذکر است س توسعه و عمران استان کرمان با روند کاهشی 3.09 واحدی تنها نماد منفی معاملات امروز بود.

گفتنی است قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز در قیمت پایانی این اوراق به 90 هزار و 502 تومان و قیمت آخرین معامله این اوراق به 89 هزار تومان رسیده است این در حالی است که بالاترین قیمت اوراق امروز تسهیلات مسکن 92 هزار و 500 تومان و پایین‌ترین این اوراق به 87 هزار و 500 تومان نیز رسیده است.

در پایان معاملات امروز فرابورس اتمام پذيره‌نويسي سهام در دست انتشار شركت اعتباري آرمان ايرانيان(وآرمان1)، بازگشايي نماد معاملاتي شركت صنايع فولاد آلياژي يزد در نماد (فولاي)، پيام اصلاحي- در خصوص سهام در دست انتشار اعتباري آرمان ايرانيان (وآرمان1)، تسهيم به نسبت سفارشات خريد سهام در دست انتشار اعتباري آرمان ايرانيان-(وآرمان1)، بازگشايي نماد معاملاتي اوراق مشاركت شركت ميدكو (ومدكو21)، بازگشايي نماد معاملاتي اوراق اجاره شركت واسط مالي فروردين در نماد (صاميد1)، توقف نماد معاملاتي اوراق صكوك اجاره شركت واسط مالي آذر يكم (صكاشي1)، توقف نماد معاملاتي اوراق صكوك اجاره شركت واسط مالي مهر يكم (صبصير1) صورت گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، فرابورس ، معاملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار