معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، از تشکیل شورای قرآن و عترت در این منطقه خبر داد.

 ابوالفضل حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تشکیل شورای قرآن و عترت انتخاب محله پایلوت قرآنی در منطقه 15 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای پیوستگی اجتماعی در امور مختلف مذهبی و فرهنگی شامل سبک زندگی، اخلاق، اسن،؟ الفت و... با قرآن، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 15 نیمه دوم سال 93 در دست اجرا است.
 
حیدری اظهار داشت: در این طرح شورای قرآن و عترت، با ریاست شهردار منطقه 15 و با انتخاب محله پایلوت قرآن و عترت به منظور تقویت و تبدیل سراهای محلات به پایگاه‌های قرآنی و افزایش آموزش‌های قرآنی تشکیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی افزود: تشکیل شورای قرآن و عترت در منطقه 15، انتخاب محله پایلوت قرآن و عترت در منطقه 15 تبدیل سراهای محلات 20گانه به پایگاه‌های قرآنی، افزایش آموزش‌های قرآنی، شناسایی و تقویت مجالس مذهبی و روضه‌های سنتی در منازل شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: تشکیل تشکل‌های قرآنی، ارتقای فعالیت‌های قرآن و عترت، ثبت اطلاعات تشکل‌های قرآن و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی محلات 20گانه، شناسایی جلسات قرآنی و مذهبی در منازل شهروندان، برنامه‌ریزی در زمینه نیازهای شهروندان در محلات در ارتقای عملکرد خانه‌های قرآن و عترت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: قرآن ، عترت ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار