اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان با حضور 71 قایقران در 3 کمپ گیلان، تهران و مازندران از 1 آذرماه برگزار می شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با تصمیم کادر فنی تیم ملی آبهای آرام ورزشکاران منتخب مسابقات قهرمانی کشور آقایان به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2015 اندونزی اولین دور از تمرینات خود را از 1 آذرماه در 3 کمپ گیلان، تهران و مازندران آغاز خواهند کرد.
این اردوها در رشته های کایاک و کانوکانادایی و در رده های سنی بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان از 1 آذرماه به مدت 3 هفته برگزار می شود و تا 21 آذرماه ادامه خواهد داشت.
در کمپ گیلان اردو در پایگاه قهرمانی بندرانزلی با هدایت هرمز فتحی نیا به عنوان سرمربی، محمود مرتضوی و عباس صیادی مربیان و هوتن داداشی به عنوان کمک مربی و با حضور ورزشکاران گیلانی برگزار می شود.
آرمین بخشی زاد، رضا رئیسی، آرش بصارت دار و پیمان قوی دل در کایاک بزرگسالان، علی شاهرخی، جواد مومنی، مجتبی پورغلامعلی، صادق زمانی، یاسین پاغنده و امیرحسین علیجانی در کایاک زیر 23 سال، سپهر ساعتچی، امیرحسین غریب، امیرحسین صیاد، محمد گل پیرا و علیرضا فرمانده در کایاک جوانان، سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی در کانوی بزرگسالان، صادق درویشی و میلاد طوری در کانو زیر 23 سال و علی حسن زاده و علیرضا حسینی در کانو جوانان نفرات دعوت شده به کمپ گیلان هستند.
اردوی کمپ تهران با حضور قایقرانان 8 استان در دریاچه آزادی برگزار می شود. میثم فتاحی از تهران، محمدرضا فرخیان و ابراهیم دیلمی از خوزستان، محمد مقدمی و امید احمدی از زنجان و محمدطاهر افشار از کرمانشاه در کایاک بزرگسالان، بابک دربان، ماکان غیاثی، پدرام دادک، رضا یاراحمدی، داریوش فرجی، خشایار فرجی و علیرضا جهان نما از تهران در بخش کایاک زیر 23 سال، مسعود شاهپوری، سینا اطاعتی، پوریا شریفی، کورش فرجی و تارخ طالبی از تهران، محمدجواد ترکی از بوشهر و میلاد اسدی از خوزستان در کایاک جوانان، سروش رضویان از تهران در کانوی بزرگسالان، معراج محمدزاده از تهران، علی الماسی از همدان و حبیب مجللی از گلستان در کانوی زیر 23 سال و ماکوان باوانی و سعید هنردان کردستان و یاسین قمری و دانیال آقابزرگی از همدان در بخش کانوی جوانان نفرات دعوت شده به اردو هستند که تحت نظر انوش عباسی سرمربی، علی جمشیدی مربی کایاک و عرفان کرمی مربی کانو تمرینات خود را انجام خواهند داد.
اردوی کمپ مازندران نیز با حضور قایقرانان 3 استان مازندران، کرمانشاه و همدان در نوشهر برگزار می شود. حسین ملکی به عنوان سرمربی، علی بنده نژاد مربی کایاک جوانان، مسعود رنجبر مربی کایاک زیر 23 سال و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی مربیان کمپ مازندران هستند. اروند درویش، حسین سینکایی، مسعود قاسمپور و میلاد قاسمی از مازندران در کایاک بزرگسالان، نیما رمضانی، سجاد مختاری، محمد صوفی نژاد، فردین اسدی، احمد بنده زاده و محسن موذن از مازندران، محمد ولدی از همدان و افشین شعبانی و هادی جعفری از کرمانشاه در کایاک زیر 23 سال، علیرضا صالحی، امیر خوانساری، محمدحسین یوسفی نیا، محمد یوسفی نیا، حمید قمی و اردلان طایی از مازندران در کایاک جوانان، مهدی آغاسی از مازندران در کانوی بزرگسالان، پوریا کنتورچیان از مازندران در کانوی زیر 23 سال و محمد ناجی، علی جان بابایی و محمدحسین جعفری از مازندران در کانوی جوانان نفرات حاضر در این کمپ هستند.پس از تست گیری پایان اردو نفرات منتخب هر کمپ به مراحل بعدی اردوی تدارکاتی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار