فرناندو آلونسو باور دارد جایی که تیم های کوچک در فرمول‌یک دارند، بسیار مهم و احساس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به خصوص با خداحافظی تیم های کیترهم و ماروشا از فرمول یک، بحث موجودیت تیم های کوچک در فرمول یک بسیار داغ بود. در حالی که بسیاری باور دارند حضور داشتن تیم های کوچک در فرمول یک مهم است، نام هایی چون برنی اکلستون معتقداند جایگاه چنین تیم هایی در فرمول یک چندان هم با ارزش نیست.

آلونسو که در هنگام ورود به فرمول یک، با یکی از تیم های کوچک آن دوران به نام میناردی مسابقه می داد گفت: من با یک تیم کوچک مانند میناردی وارد فرمول یک شدم. هر راننده ای با استفاده از تیم های کوچک توانسته اسپانسر بدست آورد.

وی افزود:ما به همه در فرمول یک نیاز داریم. هرقدر تیم های بیشتری در فرمول یک باشند، کمک ها به این ورزش هم بیشتر خواهد بود. امیدوارم راه حلی وجود داشته باشد. به طور کلی نمی دانم مشکل از کجاست و چطور حل می شود، اما این را می دانم که همه دنبال راه حل هستند. می دانم که هر کاری از دستشان بر می آید تا برای فرمول یک انجام بدهند و من از آنها حمایت می کنم.

آلونسو درباره این تصمیم که تیم های بزرگ باید با سه اتومبیل در پیست ها حضور داشته باشند هم تاکید کرد: نمی دانم چطور این کار را می خواهند انجام بدهند. چون تا قبل از این چنین چیزی وجود نداشت.

اگر این اتفاق رخ دهد یعنی این بهترین راه بوده است. اما خوب در اینباره چیز زیادی نمی توانم بگویم، چون موضوعی جدید است. نمی دانم بهترین تصمیم است یا خیر.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، فرمول یک ، کیترهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار