خبرهای مربوط به پیوستن فرناندو آلونسو به تیم مک‌لارن برای فصل آینده به سرعت در حال انتشار یافتن است. بسیاری باور دارند این قرارداد هنوز در حد و اندازه های یک شایعه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  آلونسو و مک لارن که در ۲۰۰۷ فصلی پر حاشیه را پشت سر گذاشتند، برای فصل آینده باری دیگر با هم در حال مذاکره هستند. این دیگر یک راز نیست و دو طرف هر روز سعی می کنند بیشتر به هم نزدیک باشند.
مک لارن که دورانی تازه با هوندا قرار است در فرمول یک آغاز کند، دوست دارد صاحب یک راننده قوی مانند آلونسو باشد. آلونسو که در طول ۵ سال نتوانست در فراری همراه با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، مایل است رقابت برای کسب عنوان قهرمانی جهان را در تیم دیگری ادامه دهد.
اما در هفته های اخیر بسیاری از رسانه ها مدعی شدند آلونسو در نهایت قرارداد همکاری خود با این تیم را امضاء کرده است. AS یکی از آخرین نشریه هایی بود که مدعی شد آلونسو برای فصل آینده همراه با مک لارن در رقابت ها حضور خواهد داشت.
"ای اس" باور دارد آلونسو قرارداد ۲ + ۱ ساله ای با مک لارن امضاء کرده است و در این قرارداد مک لارن این ضمانت را به آلونسو  داده است که اتومبیل قابل رقابتی در اختیار او قرار بدهد. گفته می شود حضور هوندا در مک لارن یکی از دلایلی بود که آلونسو تمایل حضور در این تیم را پیدا کرده است.
همچنین گفت آلونسو دستمزد بیتشری نسبت به سال های حضورش در فراری از مک لارن خواهد گرفت.
گرچه گفته می شود آلونسو با مک لارن به تفاهم رسیده است، اما ظاهراً باید برای رسانه ای شدن این خبر غیر رسمی صبر کنیم. گفته می شود این خبر در گرندپری ابوظبی رسانه ای می شود.
به غیر از این عنوان کرد فراری قرارداد خود را ماها پیش با سباستین فتل نهایی کرده است. اما به دلایلی این خبر هنوز رسمی نشده است. دلیل این موضوع هم تفاهم تیم ها با یکدیگر، جا به جایی اسپانسرها و مسائل دیگر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار