بیگلری در تذکر شفاهی:

ضرورت توجه ویژه "حجتی" به بیمه محصولات کشاورزی و مالکیت منابع طبیعی از سوی سودجویان

نماینده مردم کردستان در مجلس، گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید بیمه محصولات کشاورزی را مورد توجه جدی قرار دهد چرا که کشاورزان زندگی خود را به سختی سپری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محسن بیگلری نماینده کردستان، سقز و بانه در جلسه علنی امروز یکشنبه 25 آبان قبل از تذکراتش از رئیس جمهور و وزیر بهداشت به علت اجرای خوب طرح تحول نظام سلامت تشکر کرد.   
 
وی در ادامه در تذکری به رئیس جمهور گفت: قرار بود که ایشان کمیته‌ای برای رفع محدودیت کردستان تشکیل دهند اما تا به امروز که در دومین سال دولت ایشان هستیم هیچ خبری نبوده و نیست و قرار بود که به مرزها به عنوان فرصت نگاه شود اما ما در بانه و سقز چیزی ندیدیم.   
 
بیگلری در تذکری به وزیر نیرو گفت: بنده قبلا موضوع مدیریت سدهای کردستان را گفته بودم که چرا در دست استان‌های دیگر است که از جمله این سدها سدهای چراغ‌ ویس، عباس آباد و بانه است اما امروز گرفتار مشکل جدیدتری شده‌ایم.   
 
وی با مورد خطاب قرار دادن چیتچیان گفت: آیا خبر دارید در سقز به علت شکستگی لوله‌های فرسوده سه روز آب‌های مردم این شهر قطع بوده و یک هفته است که قسمت عمده این شهرستان هنوز آب آشامیدنی ندارد چرا به فکر تجهیز لوله‌های فرسوده این شهر نیستید مردم سقز شدیدا از شما گله‌مندند.
 
نماینده مردم کردستان در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در طول 15 ماه از فعالیت شما در این وزارتخانه ما چیزی را ندیده‌ایم آیا هیچ وقت شده که قیمت نهاده‌های کشاورزی را با محصولات کشاورزی مقایسه کنید آیا می‌دانید اکثر کشاورزان زندگی خود را به سختی سپری می‌کنند و چقدر به فکر تهیه ادوات کشاورزی بوده‌اید.
 
وی اضافه کرد: آیا شما توجهی به بیمه محصولات کشاورزی کرده‌اید و آیا به بحث مالکیت زمین‌های کشاورزی که منابع طبیعی را ظالمانه سندش را به نام خود زده‌اند توجهی کرده‌اید ای کاش به جای شعار دادن عمل کنید.
 
بیگلری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: شما 400 هزار نفر  را در کشور استخدام کرده‌اید که از این میزان باید ده هزار نفر را به کردستان اختصاص می‌دادید در صورتی که در کردستان حتی یک نفر هم استخدام نشده است و سوال من درباره عملکرد شما در نوبت طرح است.  

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، علنی ، کشاورزان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار