رئيس كل بيمه مركزي در نشستی با مديران عامل شركت هاي بيمه خبرداد

تشکیل كميته نمایندگان بیمه های تکمیلی در حمايت از طرح تحول سلامت

محمد ابراهيم امين گفت: نمایندگان بیمه های تکمیلی به منظور همراهي و حمايت شرکت های بیمه از طرح تحول سلامت، کمیته ای را تشکیل دادند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی در جلسه با مدیران عامل شرکت‌های بیمه با تشریح مزیت‌های طرح تحول سلامت و لزوم همراهی شرکت‌های بیمه با این طرح، از مدیران صنعت بیمه خواست، تا با اتخاذ یک موضع شفاف و تخصصی در چارچوب اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت به مردم گام بردارند. 

 وی از تشکیل کارگروه «بیمه و طرح سلامت» برای اجرایی شدن برنامه‌های این کمیته خبر داد و افزود: اعضای این کارگروه باید طی چند روز آینده نسبت به رفع موانع و مشکلات پیش رو اقدام نمایند تا همراهی کامل و منسجم شرکت‌های بیمه در این طرح صورت پذیرد. 

گفتنی است، اعضای کارگروه «بیمه و طرح سلامت» متشکل از هفت نفر و عبارتند از: مدیران عامل بیمه‌های ایران، میهن، پاسارگاد، سرمد و عضو هیئت مدیره بیمه دانا، معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه کارآفرین و نماینده بیمه مرکزی که ملزم شدند با اتخاذ تدابیری نسبت به رفع موانع و مشکلات بیمه‌ای موجود در روند اجرای طرح تحول سلامت اقدام نمایند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار