دکتر قاضی‌زاده‌ هاشمی گفت: بیمارستان‌های خصوصی و بیمه‌های تکمیلی دو بخش تجاری هستند که یکی عرضه‌کننده و دیگری گیرنده خدمات است و باید با هم به تعامل و توافق برسند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر حسن قاضی‌زاده‌ هاشمی، وزیر بهداشت و درمان، در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات، رسانه و خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تقاضای تخفیف که بین سازمان‌های بیمه‌گر تکمیلی و بیمارستان‌های خصوصی وجود دارد، ارتباطی به وزارت بهداشت ندارد. آنچه وزارت بهداشت اعلام کرده مرتبط با نرخ و ثبت تعرفه‌ها است که یا در قالب بیمه پرداخت می‌شود یا افراد خودشان به صندوق بیمارستان می‌پردازند. 
 
وی ادامه داد: در تمام دنیا این روش مرسوم است و بسته به خدماتی که هر بیمارستان ارائه می‌دهد، سازمان‌های بیمه‌گر ممکن است نرخ بیمه‌های تکمیلی را تغییر دهند، بنابراین کسانی که در بیمارستان‌ها چه بخش خصوصی و چه دولتی در حال ارائه خدمتند باید نرخ‌هایی که مصوب دولت است و اعلام شده رعایت کنند. 
 
دکتر هاشمی گفت: اجرای صحیح تعرفه‌ها زمان‌بر است، ولی با توجه به تشدید و افزایش نظارت‌ها و با استقبال همکاران و جامعه پزشکی مشکلاتی که وجود دارد، رفع خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار