مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: تا ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو به صورت رسمی از طرح ساماندهی تشکل‌های سیاسی بهره برداری شود.

"علی قدمیاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت تشکل‌های سیاسی و دعوت از دانشجویان فارغ‌التحصیل برای همکاری با تشکل‌های دانشگاه آزاد، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشجویان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های دانشگاه است. 
 
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بعضا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی علاقمندند که در مجموعه‌هایی با دانشگاه همکاری کنند اضافه کرد: ما برای استفاده بهتر از این ظرفیت به تعبیه سازوکاری پرداختیم که بر اساس آن باشگاه فعالین سیاسی تشکیل و تمام فارغ التحصیلان بدون هیچ محدودیتی به لحاظ سال فارغ التحصیلی می‌توانند در این باشگاه به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: بحث دیگر برگزاری هم اندیشی با ادوار تشکل‌هاست، به این معنی که برخی از فارغ التحصیلان می‌توانند در مسئولیت‌های دانشگاه‌ها در قالب اتحادیه‌ها یا موسسات همکاری داشته باشند.  
 
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اینکه ما سعی داریم این طرح تنها یک شیوه همکاری باقی نماند، ادامه داد: تمام همت و تلاش ما در تشکل‌های دانشگاه آزاد ساماندهی طرح تشکل‌های سیاسی است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: تا ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو به صورت رسمی از طرح ساماندهی تشکل‌های سیاسی بهره برداری شود.

قدمیاری اضافه کرد: دانشگاه آزاد بالغ بر ۲۲۰ تشکل دانشجویی دارای مجوز دارد که برخی از آن‌ها فعال و برخی دیگر نیمه فعالندو انتخابات تمام این تشکل‌ها سالانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌ اینکه اتحادیه‌های دانشگاه آزاد بسیار قوی‌تر از اتحادیه‌های دانشگاه‌های سراسری عمل می‌کنند ادامه داد: اتحادیه‌های دانشگاه آزاد به ویژه در یکسال اخیر، بسیار قوی‌تر از اتحادیه‌های دانشگاه‌های سراسری عمل کردند، اما متاسفانه رسانه‌ها به دلیل فضای رسانه‌ای نامتوازنی که وجود دارد فعالیت‌های آن‌ها را به خوبی پوشش نمی‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار