محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان شکایتش از علی دایی را پس گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان، محمود گودرزی در این نشست صمیمانه با تقدیر از جایگاه پیشکسوتان در ورزش و فوتبال اظهار کرد: دغدغه ذهنی من همیشه توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بوده و معتقدم اگر این موضوع به خوبی مدیریت شود، در سایر عرصه هم ورزش رشد خواهد کرد.  
 
در این نشست که با حضور علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی، حسین هدایتی، و حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش و جوانان نیز مطرح شد و حاضران خواستار ختم و رفع کدورت‌ها برای حفظ ارزش‌ها و احترام جامعه ورزش شدند.   
 
گودرزی نیز با تایید نظر آن‌ها خاطر نشان کرد: خودم از خانوده ورزش هستم و هیچ‌وقت راضی نمی‌شوم که ذره‌ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه‌ای وارد شود.   
 
 وزیر ورزش و جوانان افزود: به هیچ عنوان نباید شرایطی ایجاد شود که مردم نسبت به جامعه ورزش بدبین شوند.

 دکتر گودرزی گفت: نگاه من به قهرمانان این مرزو بوم به عنوان سفیران فرهنگی جامعه و یاران و همراهان ورزش واقعی است و امیدوارم با مشارکت و مساعدت همه دلسوزان ورزش و رعایت حریم‌ها و چارچوب‌های شناخته شده ورزش، فضای برخورد و مراجعات قضایی از ورزش ایران دور شود و حفظ شخصیت و جایگاه مربیان، پیشکسوتان و جامعه ورزش برای همه ما ضروری است.   
 
وی اضافه کرد: من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی‌های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم.
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسین
۰۹:۴۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
از ترس اینکه دست خودش در کنار گذاشتن علی دایی رو بشه شکایتش رو پس گرفته
Iran (Islamic Republic of)
aaaaaaaaa
۰۹:۰۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
دروغ میگه نمیتونست ثابت کند.
Germany
امین
۰۸:۲۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
پس جرا علی دایی به این شکل برکنار شد.این کار شما هم باز سیاسی بازی است آقای وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
برو بابا مدرک نداشتی ترسیدی ضایع بشی دست پیشو گرفتی که پس نیفتی
تو هم می افتادی زندان بهت می خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
دایی مرد ی حق گو وپاک فوتبالی ودرمقابل قدرتهایمتکی به دروغ وفاسد ایستاده ومی ایستد و بدون سند وشاهد هیچ سخنی رانمیگوید وزیر زیرکی کردچون دروغ گفته ودراخر محکوم میشد ودرود بر اقای زارع نماینده حامی حقیقت گویان
Iran (Islamic Republic of)
وحید حامد
۲۲:۵۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
یاشاسین ایرانین غیرتلی اوغلی علی دائی .
آخرین اخبار