ماهر گفت: در راستای طرح تحول در مرحله اول توزیع اقلام ۱۱ گانه هتلینگ، بیش از ۷۳۸ بسته شامل تخت، کمد، تشک، پایه سرم، میز و پله کنار تخت که مربوط به وسایل رفاهی بیماران است، در۱۸ بیمارستان در شهر‌های کمتر برخوردار مناطق سردسیر کشور (سردشت، نقده، بوکان، مشکین شهر، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه و...) توزیع شده است.

دکتر علی ماهر مدیر برنامه ارتقا کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مرحله استقرار اولیه طرح تحول سپری شده و هم اکنون در مرحله نظارت بر ارزیابی برنامه هستیم. تا به حال حدود ۲۰ تیم ارزیاب از اول مهر ماه به استانهای کشور سفر کرده و وضعیت هتلینگ را مورد ارزیابی قرار داده‌اند. این در حالیست که در شروع برنامه، بازدید مقدماتی از ۵۷۰ بیمارستان دولتی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه بازسازی تعمیرات در برخی از بیمارستان‌ها به اتمام رسیده و در برخی هنوز در حال انجام است، افزود: برای خرید تجهیزات مربوط به هتلینگ مناقصه‌ها در حال انجام است و تمام سعی ما این است که تا پایان سال تمام تجهیزات مربوط به هتلینگ یعنی وسایل رفاهی بیماران خریداری شود.

ماهر اظهار داشت: در مرحله اول توزیع اقلام ۱۱ گانه هتلینگ، بیش از ۷۳۸ بسته شامل تخت، کمد، تشک، پایه سرم، میز و پله کنار تخت که مربوط به وسایل رفاهی بیماران است، در ۱۸ بیمارستان در شهر‌های کمتر برخوردار مناطق سردسیر کشور (سردشت، نقده، بوکان، مشکین شهر، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه و...) توزیع شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.