ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید نباید به تعهد بازیکنانمان به تیم ملی شک کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه بسیاری از بازیکنان تیم ملی اسپانیا مانند کاسیاس و زانوس از غیبت کاستار و فابرگاس از تیم ملی ناراحت هستند، دل بوسکه سرمربی این تیم از آن‌ها حمایت کرد.

وی در این خصوص گفت: رفتار بازیکنان در چند روز گذشته بسیار خوب بوده است. انتقادها را به خوبی درک می‌کنم اما کار ما برخورد با ورزشکاران است و داشتن اعتماد دو طرفه برایمان حیاتی است، هیچ بازیکنی نمی‌تواند به ما کلک بزند. خود سرخیو زانوس هم به دلیل مصدومیت زمانی تیم ملی را ترک کرد و به دلیل اینکه آماده نبود ما به او زمان زیادی برای استراحت دادیم من به بازیکنانم اعتماد دارم ما در 6سال گذشته به خوبی این تیم ملی را مدیریت کرده‌ایم.

دل بوسکه در ادامه افزود: بوسکتس در تمرینات به خوبی ظاهر شده است تعهد او به تیم ملی مانند دیگر بازیکنان تیم است پیکه و فابرگاس زمانیکه هر کدام به ترتیب 21و17 سال سن داشتند به تیم ملی دعوت شدند آنها 70و 90 بازی ملی در کارنامه دارند همراه تیممان قهرمان اروپا و جهان شده ‌اند. من کاملا به بازی آن‌ها ایمان دارم. این دو برای مردم قهرمان هستند. من حتی لحظه‌ای هم به آن‌ها شک ندارم.

کاستا با تیم چلسی برنامه تمرینی داشت بنابراین ما ترجیح دادیم در این اردو از او استفاده نکنیم و او را به تیم دعوت نکنیم.
اگر ما به رفتار بازیکنانمان شک کنیم، اساس تیممان بهم خواهد ریخت.

سرمربی با تجربه در خصوص بازی مقابل بلاروس گفت: ما به تمام رقیبانمان احترام می‌گذاریم آنها توانایی آن را دارند که بازی را برای ما دشوار سازند. امیدواریم هوادارانمان با تمام وجود از تیممان حمایت کنند ما برای بازی مقابل بلاروس و گرفتن هر 3 امتیاز این بازی آماده هستیم انتظار داریم بلاروسی‌ها فشرده دفاع کنند. بازیکنان رقیب به لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. ما باید کاملا با احتیاط بازی کنیم.

مهاجمان و هافبک‌های تیم ما جوان هستند ولی خوشبختانه توانایی بازی در این سطح را دارند. در خط حمله تیممان چند بازیکن را در اختیار نداریم از بازیکنانی استفاده خواهیم کرد که به نظر مفید باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوسکه ، اسپانیا ، تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار