تیم ملی آلمان با نتیجه 4برصفر موفق به شکست تیم کوچک جبل‌الطارق شد اما این پیروزی موجب خوشحالی یواخیم لو نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، یواخیم لو تا قبل از انجام دیدار مرحله انتخابی یورو 2016 مقابل جبل‌الطارق از پیشرفت چشمگیر شاگردانش بارها سخن گفته و اعلام کرده بود بازیکنان تیم ملی آلمان قصد دارند در این دیدار تغییرات جدید تیمی و تاکتیکی را به نمایش بگذارند. ژرمن‌ها موفق شدند با حساب 4برصفر جبل‌الطارق را شکست دهند اما یواخیم لو چندان هم ازنتیجه بدست آمده رضایت ندارد.

لو پس از این بازی گفت: نمی‌توانم بگویم خوشحال هستم زیرا 4برصفر نتیجه چندان خوبی برای ما محسوب نمی‌شود. آلمان باید با گل‌های بیشتری از سد جبل‌الطارق می‌گذشت، ما قبلا با حساب 16برصفر این تیم را برده بودیم.

لو در ادامه افزود: از شاگردانم توقع بیشتری داشتم مخصوصا در نیمه دوم بازی بازیکنان حداقل در نیمه اول چندین موقعیت را خلق کردند اما در نیمه دوم هیچ فرصت قابل توجهی برای گلزنی نداشتیم. دیدار دوستانه‌ای که سه شنبه این هفته مقابل تیم ملی اسپانیا خواهیم داشت کاملا متفاوت است. آنان دارای شیوه بازی کاملا متفاوتی هستند و بازیکنانشان دارای مهارت‌های فردی بسیاری هستند. تیم ملی اسپانیا شیوه‌ای تهاجمی را دنبال می‌کند و به همین دلیل تیم ملی آلمان هم نیاز به تغییر شیوه بازی دارد. بازیکنان جبل‌الطارق پیشرفت خوبی داشتند، آنان در خط دفاع بهتر کار کردند و مشخص است با تیم چند سال قبل که 16گل دریافت می‌کرد، فاصله زیادی گرفته است.

**کرامر دیدار مقابل اسپانیا را از دست داد

کریستوف کرامر هافبک تدافعی تیم ملی آلمان به دلیل مصدومیت مجبور به ماندن هتل محل اقامت اعضای تیم ملی در روز جمعه شد. کرامر به باشگاه گلادباخ باز می‌گردد تا آنجا تحت درمان قرار بگیرد.
مصدومیت کرامر موجب شد وی نتواند در دیدار مقابل جبل‌الطارق حضور داشته باشد. به گفته یواخیم لو او نمی‌تواند ژرمن‌ها را در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی اسپانیا هم همراهی کند.

تیم ملی آلمان پس از شکست عجیب 2برصفر مقابل لهستان و تساوی یک بر یک مقابل ایرلند هم اکنون با 3امتیاز اختلاف نسبت به لهستان در جایگاه سوم گروه خود قرار دارد و برای صعود به بازی‌های یورو 2016 تلاش می‌کند.

**سرمربی جبل‌الطارق: به شاگردانم افتخار می‌کنم

در طرف مقابل، آلن بولا سرمربی تیم ملی جبل‌الطارق عملکرد شاگردانش را مورد تمجید قرار داده و گفت: ما در مقابل تیم قهرمان جهان قرار گرفتیم. جبل‌الطارق کوچک توانست به خوبی در برابر ژرمن‌ها ایستادگی کند من از بازیکنان خواستم نهایت تلاششان برای نشان دادن فوتبال جبل‌الطارق به جهان بکار بندند. زیرا این فرصت که هر روز در برابر قهرمان جهان به میدان بروید پیش نمی‌آید. می دانم تیم ما هنوز راه درازی برای ورود به فوتبال سطح اول اروپا پیش رو دارد اما قصد داریم این راه طولانی را طی کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار