مدیر رسانه‌ای تیم ملوان گفت: آرش افشین و رضا طاهری بازیکنان سربازی هستند که از امروز تمرینات خود را در این تیم شروع خواهند کرد.

نصراله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: آرش افشین و رضا طاهری بازیکنان سربازی هستند که به دلیل مشکل در کارت معافیتشان باید در تیم‌های نظامی خدمت سربازی خود را بگذرانند.

وی در ادامه بیان کرد: این دو بازیکن روز گذشته به بندر انزلی آمدند تا امروز تمرینات خودشان را در تیم ملوان شروع کنند.

وی درباره جذب سید مهدی سید صالحی در این تیم اظهار کرد: برای نیم فصل دوم بازیکنان مورد نیاز تیممان را جذب خواهیم کرد و سید مهدی سید صالحی جزو بازیکنان مد نظر باشگاه ملوان است که قرار است برای نیم فصل دوم مذاکراتی را با این بازیکن داشته باشیم ولی تا به اینجا هیچ گونه صحبتی از سوی مسئولان باشگاه با این بازیکن صورت نگرفته است و جذب این بازیکن در زمان نقل و انتقالات تیم صورت خواهد گرفت و در صورت قطعی شدن این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر شرایط تیم ملوان خوب است و امیدوارم با تمام قوا بتوانیم در بازی‌هایی که پیش رو داریم حاضر شویم.

نصراله زاده افزود: یک بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجد سلیمان در اهواز خواهیم داشت که امیدوارم بتوانیم در این بازی پیروز باشیم.

**قلعه‌نویی پاسخ تماس‌هایمان را نداد، بازی لغو شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان در خصوص لغو بازی با تیم استقلال در روز دوشنبه گفت: لغو دیدار با استقلال به این خاطر است که کادرفنی آبی‌پوشان از پاسخ به تماس‌های باشگاه ملوان اجتناب کرده است. تیم ما از آمادگی کافی برخوردار نبود و تماس‌هایی در این رابطه با قلعه‌نویی گرفتیم اما وی از پاسخگویی خودداری کرد و به این ترتیب دیدار مقابل آبی‌پوشان لغو شد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه خواستار انجام بازی در روزهای شنبه یا یکشنبه بودند که مربی تیم ملوان نیز تماس‌های زیادی را با سرمربی استقلال داشت اما تمامی این تماس‌ها بی پاسخ ماند و حتی ما از نزدیکان قلعه نویی نتوانستیم ارتباطی با او برقرار کنیم و وضعیت تیم ما بلاتکلیف بود. به همین خاطر بازی روز دوشنبه مقابل استقلال لغو شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انزلی ، قطعی ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار