الکسیس سانچز مهاجم تیم آرسنال معتقد است وی هنوز جای پیشرفت در رقابت‌های این فصل را دارد و خواستار رسیدن به جام قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت؛ سانچز مهاجم اهل شیلی آرسنال رقابت‌های این فصل لیگ برتر را عملکردی درخشان آغاز کرد اما معتقد است هنوز جا برای پیشرفت دارد. وی که در فصل تابستان با مبلغ 32میلیون پوند از بارسلونا به آرسنال پیوست تا به اینجای کار برای توپچی‌ها 12 گل به ثمر رسانده است.
 
مهاجم 25ساله گفت:‌ پس از برگزاری بازی‌های جام جهانی 2014 به فکر ترک لیگ فوتبال اسپانیا افتادم. در این میان پیشنهاد آرسنال بسیار وسوسه کننده بود زیرا قصد داشتم همراه با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرم.
 
سانچز ادامه داد: رفته رفته اعتماد دیگر اعضای تیم به من افزایش یافت. در شروع کار برای فهمیدن حرکات و جا به جایی‌های آنان در زمین دچار مشکل بودم اما هر بازی که می‌‌‌گذرد اعتماد به نفسم افزایش می یابد البته هنوز باید پیشرفت کنم. باید سریع تر پاس بدهم و خودم را به جابه جایی‌هایی سریع در این لیگ برسانم.
 
سانچز در توضیح ناکامی‌های تیم گفت:‌ گاهی اوقات در تمرینات گوشه‌ای می‌ایستم و می‌بینم بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم.
 
اگر همه اعضای تیم روحیه پیروزی داشته باشند می‌توانیم در هر رقابتی 3امتیاز بازی را نصب  خود کنیم. اطمینان دارم در آینده می‌توانیم به قهرمانی در جام‌های بسیاری برسیم. اصلا من به امید قهرمانی پیشنهاد آرسنال را پذیرفتم.
 
آرسنال پس از شکست مقابل سوانسی در جایگاه ششم جدول رده بندی با 12امتیاز اختلاف نسبت به چلسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سانچز ، آرسنال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار