رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از بر جای گذاشتن یک کشته و 10 زخمی در تصادفات شبانه‌روز گذشته در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدعلی دهقان اظهار داشت: بر اثر حوادث رانندگی در دشتستان روزانه شاهد کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان هستیم که در صورت رعایت قوانین بسیاری از حوادث اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته 3 سانحه تصادف در دشتستان به وقوع پیوست که یک نفر کشته و 10 نفر نیز به شدت زخمی شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در تشریح حوادث رخ داده خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با تریلی در جاده وحدتیه به دالکی، راننده سمند در دم جان باخت و راننده تریلی و همچنین سرنشین سمند نیز به شدت زخمی شدند.

دهقان بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع تصادف، نیروهای امدادی اورژانس 115 دشتستان به محل اعزام و نسبت به اعزام مصدومان به بیمارستان اقدام کردند.

وی بیان کرد: در اثر برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سمند در شهر آبپخش نیز دو سرنشین موتورسیکلت به شدت زخمی شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: همچنین برخورد خودروی پراید و پژو 405 در محور مواصلاتی روستاهای کلل به زیارت نیز 6 نفر به شدت مصدوم شدند.

دهقان یادآور شد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از اورژانس 115 دشتستان به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تصادف ، کشته ، زخمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.