بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که برای رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا باید قدم به قدم پیش رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا جهانبخش پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم ملی گفت: اردوی خوبی را شروع کرده‌ایم و همه بازیکنان حضور دارند.

وی افزود: همه بازیکنان حاضر در این اردو کارشان را سر حال شروع کرده‌اند و تمرینات تا اینجا خوب پیش رفته است. همه تلاش می‌کنیم تا برای مسابقات جام ملت‌ها شرایط خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار دوستانه تیم ملی مقابل کره‌جنوبی گفت: بازی با کره‌جنوبی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. آنها از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها هستند و مطمئناً با قدرت هم به مصاف ما می‌آیند. ما هم می‌خواهیم با آمادگی بالا در این دیدار تدارکاتی حاضر شویم تا محک خوبی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا بخوریم.

جهانبخش با تأکید بر اینکه تیم ملی برای حضور قدرتمندتر در جام ملت‌ها نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد، اظهار داشت: بازی بازی‌های بیشتری انجام دهیم تا بیشتر محک بخوریم. تیم‌هایی که در جام ملت‌های می‌خواهند مقابل ما قرار بگیریند تا به اینجا بازی‌های زیاد و بزرگی را پشت سر گذاشته‌اند و آماده هستند. البته ما تمرکزمان روی تیم خودمان است تا با یک آماده‌سازی خوب در بهترین شرایط پا به مسابقات بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی برای حضور در جمع 4 تیم برتر جام ملت‌های آسیا و قهرمان شدن چقدر شانس دارد، خاطرنشان کرد: بعد از عملکرد خوبی که در جام جهانی داشتیم انتظارات از ما بالاتر رفته است. ما کیفیت خودمان را در جام جهانی نشان دادیم و در جام جهانی نیز باید بتوانیم این کیفیت را حفظ کنیم. مطمئناً ما شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستیم و همه تمرکزمان را خواهیم گذاشت تا با شرایط خوبی به استرالیا برویم. باید بتوانیم با شرایط خوب دل مردم خوب کشورمان را شاد کنیم.

وی درخصوص اینکه قاعدتاً همه تیم به بهترین نتیجه در جام ملت‌ها فکر می‌کنند، افزود: تمرکز کادرفنی تیم ملی هم روی این موضوع است که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. برای این کار باید با قدرت بالا راهی مسابقات شویم و از اولین دیدارمان کارمان را خوب شروع کنیم. برای رسیدن به دیدار نهایی باید قدم به قدم پیش برویم و بازی به بازی نگاه کنیم. باید از مرحله گروهی تا مراحل حذفی تمرکز بالایی داشته باشیم تا نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

جهانبخش درباره اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا او را یکی از پدیده‌های احتمالی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دانسته است، گفت: خدا را شکر در تیم باشگاهی‌ام شرایط خیلی خوبی دارم. سعی می‌کنم به هر اردویی که دعوت می‌شوم آمادگی‌ام را حفظ کنم تا عملکرد مثبتی برای تیم ملی داشته باشم.

وی یادآور شد: ما مدتی بود که در ایران بازی دوستانه یا رسمی نداشتیم و به همین دلیل از مردم خوب کشورمان خواهش می‌کنم خودشان را به تیم ملی نزدیک‌تر کنند. اگر آنها برای بازی با کره‌جنوبی به ورزشگاه بیایند مطمئناً همه بازیکنان روحیه بیشتری می‌گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار