نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

منفور شدن عربستان حاصل بازی در میدان استکبار/ دلارهای عربستانی پشتیبان گروه تروریستی داعش

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه حمایت آل‌سعود از گروه‌های تروریستی موجب نفرت مردم دنیا از سیاست‌های آن‌ها شده، گفت: دلارهای عربستانی پشتیبان گروه تروریستی بعثی تکفیری داعش است و آنان بدون شارژ مالی و نظامی از سوی عربستان نمی‌توانند عملیات گسترده‌ای انجام بدهند و البته نقش آمریکا نیز در این جریان بسیار پررنگ است.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن،با اشاره به اینکه ریشه تروریست در منطقه را باید در حکومت آل‌سعود یافت، اظهار داشت: تاریخ نشان داده که دشمنان ایران همیشه محتاج کشورمان بوده‌اند و برهیچ کس پوشیده نیست که عربستان با بازی در میدان استکبار بالاخص رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشور منفور در دنیا مبدل شده است.

وی تصریح کرد: عربستان با تلاش نیز نمی‌تواند به جایگاه ابرقدرت ایران در منطقه دست پیدا کند.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه عربستان زیرساخت علمی و مناسبی از نظر پژوهش ندارد، تصریح کرد: در جامعه امروز، علم و پژوهش حرف اول را در پیشبرد اهداف یک کشور می‌زند و این در صورتی است که عربستان حتی برای تجهیز تسلیحات دست به دامان استکبار می‌شود.

وی بیان داشت: عربستان در تعاملش با کشور‌های غربی نشان داد که حتی با کشورهای عربی مانند عراق و سوریه در منطقه رو راست نبوده و کمال ناجوانمردی را در حق آنان انجام داده است.

نیازی با اشاره به اینکه حمایت آل‌سعود از گروه‌های تروریستی موجب نفرت مردم دنیا به سیاست‌های آنان شده است، ادامه داد: دلارهای عربستانی پشتیبان گروه تروریستی بعثی تکفیری داعش است و آنان بدون شارژ مالی و نظامی از سوی عربستان نمی‌توانند عملیات گسترده‌ای انجام بدهند و البته نقش آمریکا نیز در این جریان بسیار پررنگ است.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به وسیله حل معضلات منطقه روز به روز در حال پیشرفت است و توانسته جایگاه خوبی را در قلوب مردم کسب کند.

وی افزود: دشمنان نظام سعی در تضعیف محور مقاومت را داشته‌اند که بدانند قطعاً با شکست مواجه خواهند شد، چراکه امروز رأس محور فرماندهی در منطقه، ایران است.

نیازی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ملتی عاشورایی دارد، تصریح کرد: مردم ایران از حماسه حسینی الگوبرداری خواهند کرد که حتی در مقابل تحریم‌ آب نیز سازش نمی‌کند.

وی گفت: ما باید به وسیله رونق اقتصاد در حوزه صادرات، کشاورزی، معدن، پسته، زعفران و فرش اصیل ایرانی را تقویت کرده تا فراگیری عملیاتی اقتصاد مقاومتی هرچه بهتر در کشورمان صورت پذیرد.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطر نشان کرد: کاهش واردات، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برخورد قاطع با تولیدکنندگان اجناس بی‌کیفیت و... از جمله مواردی است که می‌تواند حیله‌های شوم دشمنان را نسبت به خاک کشور سربلندمان خنثی کند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار