عضو تیم ملی کاتا گفت: برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی آلمان تمامی رقبای خود را آنالیز کرده بودیم غافل از اینکه فدراسیون کاراته رقیب اصلی‌مان محسوب می‌شد.

احد شاهین عضو تیم ملی کاتا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی آلمان ( نیمه اول آبان) بیش از دو سال از زندگی‌مان گذاشتیم!
 
وی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون کاراته از بابت اعزام نشدن تیم ملی کاتا به آلمان باید پاسخگو باشند و اینکه چطور می‌شود بیش از نیمی از نفرات اعزامی را همراهان تشکیل دهند و تیم ملی کاتا از اعزام به رقابت‌ها بازماند.
 
شاهین اظهار داشت:  بیش از پنج سال است که تیم ملی کاتا جمهوری اسلامی ایران هستیم  و امسال برای حضور در این رقابت‌ها  از روحیه و بار فنی فوق العاده‌ای برخوردار بودیم به طوری که نسبت به سال‌های قبل قابل قیاس نبود، تمامی رقبای خود را در این رقابت‌ها شناسایی و آنالیز کرده بودیم به طوری که پیش از اعزام ارنج خود را  مشخص کرده بودیم غافل از اینکه رقیب اصلی ما مسئولان فدراسیون بودند و ما از این مسئله بی اطلاع بودیم!!
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:اردوهای آمادگی تیم ملی کاتا به طور مستقل و بدون کمک فدراسیون کاراته برگزار شد و طی این مدت تمام هزینه‌ها را حامی مالی که خودمان جذب کرده بودیم متقبل شد و هزینه‌ای برای فدراسیون کاراته نداشتیم و در نهایت اعزام نشدن به رقابت‌های جهانی پاسخ زحمات دو ساله ما و نیکو خصلت سرمربی تیم ملی کاتا بود، فدراسیون کاراته باید پاسخگوی این مسئله باشد که چرا تیم ملی کاتا به این رقابت‌ها اعزام نشد.
 
شاهین تصریح کرد: مسئولان فدراسیون در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشته‌اند که می توانستند از طریق سفارت ایتالیا برای کاراته کاها جهت دریافت روادید اقدام کنند ولی نمی‌دانم که چرا این اقدام را انجام ندادند تا تمامی زحمات تیم ملی کاتا به هدر رود.
 
گفتنی است: تیم ملی کاتای کشورمان به منظور عدم صدور روادید، از حضور در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی کاراته در شهر برمن آلمان بازماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاهین ، تیم ، رقیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار