منطقی شدن مديريت شهری در کشور از جمله موضوعات مهمی است كه بايد مورد توجه قرار گيرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستايی وزير کشور با اعلام این مطلب در گردهمايی شهرداران گيلان گفت: تقويت مبانی مردم سالاری و واگذاری امور ، هر چه بيشتر به مردم از جمله اهداف نظام است كه می بايست هميشه زمينه ارزيابی واقع بينانه از اين موضوع فراهم شود.

هوشنگ خندان‌دل با بيان اينكه مجموعه اداری بايد هر چه روانتر و سالمتر در جهت خدمت رسانی به مردم شكل بگيرد افزود : شهرداری ها به دليل اينكه بيشترين ارتباط را با مردم دارند ممكن است با مخاطرات بيشتری روبرو باشند و در افكار عمومی ناكارآمدی در اين دستگاه موجب بوجود آمدن نااميدی در بين مردم می شود.

وی یادآورشد: در عرصه مديريت شهری با قوانين قديمی روبرو هستيم كه اين قوانين متناسب با شرايط فعلی امور شهری نيست بنابراین حل و فصل مديريت شهری اقتضا می كند به طور مصداقی و موردی به آن روبرو نشويم بلكه بايد ريشه اصلی را بدانيم و در جهت حل آن گام برداريم.

خندان دل ، همفكری ، همراهی و اجماع نظر مديران استان مايه مباهات دانست و خاطرنشان کرد : حرکت گيلان در مسير رو به جلو و متعالی است و انشاء ا... ما بتوانيم در اين زمينه كمك رسان باشيم .

انتهای پیام/ش/ن


برچسب ها: مدیریت ، شهری ، کشور ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.