بیستمین دوره از نمایشگاه مطبوعات در حالی روزهای خود را می‌گذراند که مردم از وضعیت گیج‌کننده‌ی چنیش غرفه‌ها نارضایتی داشتند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، پنجمین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در حالی رو به پایان است که هنوز شاهد نارضایتی غرفه‌داران و مخاطبان این نمایشگاه هستیم.
 
مخاطبان و بازدیدکنندگان بهترین کسانی هستند که می‌توانند نسبت به عملکرد یک نمایشگاه نظر بدهند یا قضاوت کنند.
 
مینا طوطی یک جوان دانشجوی رشته‌ی حقوق به بازدید از نمایشگاه مطبوعات آمده بود و وقتی نظرش را نسبت به نمایشگاه پرسیدم، ضمن ابراز رضایت از کلیات نمایشگاه عنوان کرد: هر نمایشگاهی کم و کاستی‌هایی دارد اما روی هم رفته نمایشگاه قابل قبولی بود گرچه برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های خوب مثل روزنامه‌ی کیهان جایگاه خوبی ندارد و من با سختی توانستم آن را پیدا کنم.
 
وی ادامه داد: چینش نمایشگاه در حال حاضر به گونه‌ای است که به راحتی نمی‌توان پایگاه‌های خبری را پیدا کرد.
 
علی‌محمدی یکی دیگر از بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال و دانشجوی رشته‌ی ارتباطات در خصوص نمایشگاه گفت: قرار بود نمایشگاه در تاریخ 18 آبان شروع شود. اما به یک باره متوجه شدم که از هفدهم نمایشگاه شروع شده است و اکنون هم جانمایی غرفه‌ها بسیار نامنظم است به طوری که ترافیک در رفت و آمد ایجاد کرده؛ گویا نسبت به این موضوعات فکر نشده است.
 
محمد صادقی خبرنگار یکی از رسانه‌ها نیز در خصوص نمایشگاه اظهار داشت: حدود ده سال است که در حوزه خبر کار می‌کنم و امسال یکی از بی‌برنامه‌ترین نمایشگاه‌ها را می‌گذرانیم، چرا که هم از لحاظ جانمایی و هم از لحاظ دسته بندی غرفه واقعا گیج کننده است.  
 
وی ادامه داد: متاسفانه حراست‌ها و اطلاعاتی که در نمایشگاه وجود دارد هیچ چیزی نسبت به چیدمان غرفه‌ها نمی‌دانند مثلا وقتی من از اطلاعات پرسیدم غرفه روزنامه‌های سینمایی کجا قرار دارد اطلاعی نداشت.  
 
مجید رضایی خبرنگار روزنامه فرهیختگان نیز در مورد نمایشگاه امسال گفت: عملکرد معاونت مطبوعاتی در این دوره از نمایشگاه خوب نبوده چرا که حتی یک بار هم معاون مطبوعاتی به غرفه‌ها سر نزده است تا نسبت به مشکلات ما واکنش نشان دهد.  
 
رضا اورنگ معاون مدیر مسئول روزنامه بانی فیلم با ابراز گله مندی نسبت به وضعیت نمایشگاه گفت: نمایشگاه مطبوعات در اصل برای مطبوعات است اما به بطن آن که ورود می‌کنیم برای مطبوعات نیست چرا که ما به عنوان روزنامه مطرح هنری در قسمت‌های عقب نمایشگاه جایگاه داریم و این موضوع باعث شده تا مخاطبانمان غرفه ما را با سختی پیدا کنند.  
 
حدادی مدیر مسئول ماهنامه اقتصاد ایران از متراژ غرفه‌‌شان ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: گرفتن غرفه در نمایشگاه امسال به صورت اینترنتی بود ما هم از طریق سایت معاونت مطبوعاتی ثبت نام کردیم اما در ثبت نام مبلغ یک میلیون و 480 هزار تومان بابت غرفه 28 متری پرداخت کردیم اما اکنون در نمایشگاه به ما غرفه 18 متری دادند.  
 
گفتنی است؛ نمایشگاه امسال شاهد حضور کم رنگ مردم است و البته ناگفته نماند شاید در ساعت‌های پایانی نمایشگاه تا حدودی نمایشگاه شلوغ ‌می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار