مهاجم ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان گفت: من تازه به تمرینات آمدم به هر حال خاطره خوبی از بازی مقابل کره جنوبی دارم و امیدوارم در این بازی هم موفق باشم.

رضا قوچان نژاد‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: مهم قوچان نژاد نیست بلکه مهم تیم ملی و کیفیت بازی بازیکنان تیم ملی است که بتوانیم در بازی‌های جام ملت‌های آسیا و بازی‌های تدار‌کاتی خوب کار کنیم.
 
قوچان نژاد و درباره پیش بینی‌اش از گلزنی مقابل کره جنوبی گفت: هر بازیکنی دوست دارد که در هر بازی گلزنی کند و من هم از این امر مستثنی نیستم اما باید موقعیتش ایجاد شود تا بتوانیم گل بزنم و مطمئن باشید که تمام سعی‌ام را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم.
 
مهاجم ملی‌ پوش تیم ملی گفت: ما همیشه مشکل کمبود بازی تدارکاتی داریم و در جام جهانی هم همین طور بود اما در آنجا توانستیم بازی‌های خوبی مقابل حریفان انجام دهیم و در بازی‌های جام ملت‌های آسیا همینطور خواهد بود.
 
وی بیان کرد: به هر حال ما باید تمرکزمان روی بازی با کره جنوبی باشد که بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم و آماده بازی‌های آسیایی شویم.

قوچان نژاد‌ تصریح کرد: ما نباید به بازی‌های استرالیا و ژاپن کاری داشته باشیم و خودمان  و کیفیت‌ بازیکنان خودمان نگاه کنیم به هر حال ما نباید کاری به دیگر تیم‌ها داشته باشیم و تمرکزمان‌ باید روی تیم خودمان باشد.
 
وی درباره تاکتیک تیم ملی در جام ملت‌ها به مانند جام جهانی است بیان کرد: کی‌روش باید این سوال را جواب دهد اما جام ملت‌ها با جام جهانی فرق دارد تیم‌ها در جام جهانی ایران را نمی‌شناختند و روی ما حساب باز نمی‌کردند اما الان شرایط فرق می‌کند به هر حال ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و سیستم بازی هم توسط کی‌روش مشخص می‌شود.
 
وی درباره نحوه بازیش در کویت نسبت به زمان حضور در انگلیس فرق کرده بیان کرد: فوتبال انگلیس  با کویت فرق دارد فوتبال انگلیس‌ فیزیکی و سطح بالایی نسبت به فوتبال کویت دارد. به هر حال من بازیکن حرفه‌ای هستم و هر جا باشم کارم را می‌کنم.
 
قوچان نژاد در ادامه بیان کرد: همانطور که در انگلیس بازی می‌کردم در کویت هم بازی می‌کنم و همین روند را هر جا باشم ادامه می‌دهم من قصدم کمک به تیم ملی است و هر کاری از دستم برآید برای تیم ملی کشورم انجام می‌دهم.
 
قوچان نژاد‌ در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با انجام بازی‌های خوب مقابل حریفان به موفقیت برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، مشکل ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار