سرمربی تیم ملی کوراش کشورمان گفت: ایران با تیم کامل و پنج نفر ورزشکار راهی تایلند می‌شود و امیدمان این است دست پر برگردیم.

رضا مهنانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اولین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی کوراش در تایلند در اوزان 60و100 کیلوگرم برگزار نمی‌شود و ما با 5 ورزشکار و تیم کامل اعزام می‌شود خدارا شکر تمریناتمان را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با دست پر به ایران بازگردیم.

وی  خاطرنشان کرد: کوراش ایران در هر اعزامی که به مسابقات بین‌المللی داشته مدال آورده و مقام داشته است؛ در این پیکارها هم هدفمان ادامه روند قبلی است، آخرین تمرینات قبل از اعزام را هم در تهران پشت سر می‌گذاریم تا با آمادگی کامل راهی شویم.

مهنانی توضیح داد: ازبکستان، تاجیکستان و قزاقستان رقیبان قدرتمند ما هستند، اما تیم ایران هم دست و پا بسته نیست.

سرمربی تیم ملی کوراش درباره ملاک انتخاب ملی پوشان گفت: ما ورزشکاران خود را از چندین فیلتر رد کرده‌ایم، مسابقات قهرمانی کشور و در نهایت انتخابی تیم ملی که نفرات اول هر وزن را به اردو دعوت کردیم، 4 ملی پوش ما سابقه اعزام داشته‌اند به جز علی دهقانی فرد که اولین تجربه‌اش است؛ علی اکبری در بازی‌های داخل سالن آسیا مدال طلا گرفته است و قدیمی در مسابقات قهرمانی جهان به مدال برنز رسیده است.

مهنانی درباره مبارزه روی شن و ماسه ساحل گفت: بازیکنان ما از آنجا که تجربه در کشتی چوخه را دارند با مبارزه روی ساحل غریبه نیستند البته اردوی بجنورد هم در شرایطی مانند محل برگزاری مسابقات برپا شد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهنانی ، کوراش ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار