معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت : سایت فوریتهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تا پایان آبان ماه امسال ، بروز رسانی و راه اندازی می‌شود.


حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: مرکز فوریتهای اجتماعی سال گذشته توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شد که در این راستا سایت فوریتهای اجتماعی تا پایان آبان ماه سال جاری بروز رسانی وراه اندازی می شود.
وی ادامه داد: در این سایت اطلاعات مفیدی در خصوص آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از آن در ج شده که معلمین ، کارشناسان ، نوجوانان و...می توانند از آن استفاده کنند.

فرید با اشاره به اینکه اطلاعات این سایت پیشگیرانه است و می تواند والدین را در تربیت فرزندانشان یاری دهد ، تصریح کرد: راه اندازی این سایت می تواند مارا در شناسائی عوامل آسیب کمک کرده و در اطلاع رسانی به نوجوانان نقش مهمی را ایفا کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: سایت فوریتهای اجتماعی سازمان بهزیستی تا پایان آبان ماه بروز رسانی و راه اندازی خواهد شد که می تواند روحیه فرزند پروری را در والدین تقویت کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، فرزتد ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار