عضو تیم ملی تیراندازی گفت: در ایران افراد بسیاری در تیراندازی استعداد دارند اما بخاطر کمبود امکانات و عدم آشنایی مردم با تیراندازی، استقبال از آن نسبت به دیگر ورزش‌ها کمتر است.

نرجس امام‌قلی‌نژاد ملی پوش نقره‌ای ایران در بازی‌های آسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره وضعیت تیراندازی و آمادگی برای کسب سهمیه المپیک گفت: خوش‌بختانه تیراندازی در ایران رو به پیشرفت است و با امکانات محدودی که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد باز هم آینده روشنی در انتظار این رشته مدال آور خواهد بود.

وی ادامه داد: در ایران افراد بسیار هستند که در این زمینه استعداد دارند اما متاسفانه شناخت کافی و دقیقی در این عرصه وجود ندارد و بخاطر کمبود امکانات و آشنا نبودن مردم به تیراندازی استقبال از آن نسبت به سایر ورزش‌ها کمتر است.

امام قلی‌نژاد افزود: تیراندازی بیش از 30 مدال دارد که در رنکینگ جهانی بسیار تاثیرگذار است و ما انتظار داریم که مسئولین توجه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند و با اطلاع‌رسانی در سمت افکار عمومی را تغییر دهند.

وی درباره امکانات و شرایط موجود در این رشته گفت: ما در رشته تفنگ بادی تقریبا در شرایط خوبی داریم اما عمده مشکل ما در این زمینه تهیه فشنگ برای تمرین و مسابقات و هزینه  بالای آن است ولی به لحاظ تجهیزات از وضعیت خوبی نسبت به دیگر رشته‌های تیراندازی برخورداریم.

امام قلی‌نژاد عنوان کرد: مسئله دیگری که اعضای تیم را دچار مشکل می‌کند لغو اردوها و تعداد کم مسابقات است که ما را از شرایط تمرین دور می‌کند.

ملی‌پوش تیراندازی در رشته تفنگ بادی درباره آمادگی برای کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو برزیل گفت: برای کسب سهمیه المپیک چند ماهی وقت باقی است و احتیاج به تمرینات فشرده دارم که امیدوارم از این شرایط به خوبی استفاده کنم و در المپیک برزیل حضور موفق داشته باشم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات فدراسیون و تغییراتی که بوجود می‌آید امیدوارم شرایط مطلوب‌تری برای تیراندازان و مربیان بوجود آید و نگاه مردم به تیراندازی تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار