مدال آوران تیراندازی ایران تست دوپینگ دادند

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران گفت: در چهارمین روز بازیهای آسیایی 2014 اینچئون از سه مدال آور تیراندازی ایران تست دوپینگ گرفته شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لطفعلی پورکاظمی گفت: افسران دوپینگ آسیا امروز از تمامی مدال آوران رشته تیراندازی حاضر در بازی های آسیایی اینچئون نمونه تست دوپینگ گرفتند که در این میان از سه زن تیرانداز کشورمان نیز تست گرفته شد.
 
نجمه خدمتی تیرانداز رشته تفنگ 10 متر بادی امروز موفق شد نخستین مدال طلای ایران این بازیها را کسب کند . همچنین الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد نیز در تیراندازی موفق به کسب مدال نقره برای کشورمان شدند.
 
پورکاظمی ادامه داد: همچنین از بهادر مولایی در رشته وزنه برداری و قایقرانان ایرانی راه یافته به فینال یا مرحله دوم نیز تست دوپینگ گرفته شد.
 
وی افزود: ستاد دوپینگ بازی های آسیایی 2014 پیش از این اعلام کرده بود که امروز (دوشنبه )از تمامی ورزشکارانی که عناوین اول تا سوم را کسب کنند نمونه تست دوپینگ گرفته خواهد شد.
 
پورکاظمی در مورد ارایه خدمات پزشکی به کاروان ورزشی ایران گفت: تاکنون 170 مورد معاینه پزشکی و 160 مورد فیزیوتراپی داشته ایم که بیشترین مراجعات برای سرماخوردگی و آسیب های قبلی ورزشکاران است .
 
به گفته وی تا به امروز ورزشکاری به دلیل مصدومیت یا یک بیماری که مانع از شرکت وی در بازی های آسیایی شود به کادر پزشکی مراجعه نکرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسیایی ، اینچئون ، تست ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار