اسکار، ملی‌پوش برزیلی تیم فوتبال چلسی قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2019 تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرانس پرس، "اسکار" هافبک تهاجمی تیم فوتبال چلسی قرارداد خود با این باشگاه را برای 5 سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا سال 2019 با پیراهن آبی‌پوشان بازی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اسکار در تابستان 2012 به چلسی ملحق شد و مبلغ قرارداد وی چیزی کمتر از 20 میلیون پوند بود اما در این مدت اسکار به بازیکن کلیدی چلسی تبدیل شد و حتی با آمدن ژوزه مورینیو وی جایگاه ثابت خود در تیم را از دست نداد.

مربی پرتغالی تصمیم گرفت با رفتن خوان ماتا به یونایتد از اسکار در نوک خط حمله بهره بیشتری ببرد و ملی‌پوش برزیلی به خوبی از عهده مسئولیتی که به وی سپرده شده بود برآید.

اسکار پس از تمدید قرارداد با آبی‌پوشان گفت: من از تمدید قرارداد بسیار خوشحال هستم زیرا به بازی کردن برای تیم چلسی عشق می‌ورزم و زندگی در انگلیس را دوست دارم.

طی دو سال گذشته در چلسی روزهای درخشانی را سپری کردم و حالا قصد دارم این تجربه شیرین را برای مدت 5 سال دیگر هم حفظ کنم.

لازم به ذکر است، مورینیو سرمربی چلسی به اسکار پیراهنم شماره 10 را داده و وظایف سنگینی را در تیم بر عهده او گذاشته است.

اسکار یکی از بازیکنان موثر در قهرمانی چلسی در رقابت‌های چمپیونز لیگ سال 2013 بود. اسکار در 126 بازی که برای چلسی انجام داده 27 گل به ثمر رسانده است. او دارای 40 بازی ملی برای تیم فوتبال برزیل همراه با 11  گل ملی است.

در جریان بازی تیمهای ملی برزیل و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014، اسکار زنندۀ تک گل برزیلیها بود. این بازی تاریخی با حساب 7 بر یک به سود ژرمن‌ها خاتمه یافت و برزیل از راهیابی به بازی فینال باز ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکار ، چلسی ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.