اختلافات میان بازیکنان ملوان تا جایی پیش رفته است که این بار رافخایی نیز به جمع معترضان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق درگیری‌های اخیری که در باشگاه ملوان توسط مازیار زارع و ایراندوست انجام گرفت، این بار گفته می‌شود که سیدجلال رافخایی به دفتر باشگاه ملوان رفته تا تکلیفش را با مدیران این باشگاه مشخص کند.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این بازیکن در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت چرا که وی گفته که هفته آینده با "محجوب" مالک باشگاه ملوان جلسه دارم و قرار شده که حرف‌هایم را در این جلسه بزنم و تمام اتفاقات بعد از این جلسه مشخص خواهد شد.

** الماسی: آرش افشین فقط 4 روز فرصت دارد

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: ما به وجود بازیکن خوبی مانند سیدجلال رافخایی در باشگاه ملوان نیاز داریم.

الماسی در گفتگو با خبرنگار ما درباره جدایی رافخایی از تیم ملوان اظهار داشت: سیدجلال رافخایی یکی از بازیکنان خوب ما است و باشگاه ملوان به وجود چنین بازیکنی نیاز دارد و موضوع مهم این است که وی در نیم فصل دوم نیز با باشگاه ملوان قرارداد دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ما انتظار داریم که بازیکنان تیممان همانند گذشته همان رفتار و تفکر حرفه‌ای را مدنظر قرار بدهند تا بتوانیم این تیم را به درجات بالاتر برسانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان در ادامه عنوان کرد: همانطور که باشگاه‌ها حرفه‌ای هستند بازیکنان فوتبال کشورمان نیز بهتر است رفتار  تفکر حرفه‌ای داشته باشند.

الماسی درباره وضعیت آرش افشین تصریح کرد: طبق گفته نظام وظیفه آرش افشین بازیکن سرباز تیم ملوان از 18 آبان به مدت 14 روز فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.