یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ادعای ما این است که اصلاح طلب هستیم و هدفی جز خدمت نداریم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در یکصدو نهمین جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران ضمن درود بر ارواح و تسلیت مجدد ایام محرم از روز کتاب استقبال کرد.

در ادامه جلسه علنی امروز، اسماعیل دوستی یکی از اعضای شورا اسلامی شهر تهران، گفت: برای دفاع از کیان و اصل همکاری در شورای شهر دو تذکر دارم، تذکر نخست راجع به مصاحبه آقای سروری در سایت تهران پرس است که گفتند اصلاح‌طلبان و کارگزاران اختلاف شدیدی دارند.

وی افزود: اولا در شورای شهر جبهه‌ای به نام کارگزاران نداریم و ادعای ما این است که اصلاح طلب هستیم و هدفی جز خدمت نداریم و حتی خواستار رفع اختلاف با اصولگرایان هستیم.

دوستی اظهار داشت: شورایی که باید در خدمت مردم باشد و مدیریت شهری را هدایت کند نباید دچار اختلاف شود و هدف واحد خدمت به مردم را داشته باشد و من از آقای سروری خواهش می‌کنم از این پس این موضوعات را مطرح نکنند.

این عضو شورا بیان کرد: نکته دوم راجع تذکر آقای مختاباد و جوابیه سرکار خانم راستگو به وی است.

من اعتقاد دارم آقای مختاباد از بحث خود هدفی جز رعایت قانون نداشتند و منظور ایشان  به اختلاف عضوی از شورا نبوده و گفتند یکی از اعضای شورا نمی‌تواند چکی بکشد و پولی هزینه‌ کند غیر از رئیس شورا، معاون اجرایی و خزانه دار که گردش مالی شورا دست این  سه عضو است.

وی افزود: منظور من از مطرح کردن این مسئله گویای این است که خلاف قانون عمل نکنیم و من طی مشورت با بعضی دوستان شورای دوم و سوم عرض کردم که این کار خلاف قانون است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، مختاباد ، گردش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار