در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان استقلال دچار مصدومیت بودند و شانسی برای حضور در دربی نداشتند اما آخرین اخبار از بهبود مصدومان این تیم حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این طور به نظر می‌رسد که تمام بازیکنان استقلال حتی مصدومان این تیم نیز آمادگی حضور در دربی را دارند و حاضرند برای تیم محبوبشان در این بازی حساس نیز گلزنی می‌کنند.

مدافع شمالی استقلال در فاز تهاجمی عملکرد قابل قبولی تا به این جای کار داشته و در بازی مقابل تراکتورسازی توانایی‌های خودش را در این زمینه ثابت و در آستانه دربی ادعای جالبی کرده و گلزنی خودش در دربی را عنوان کرده است و این احتمال وجود دارد که سرمربی آبی پوشان از وی د رخط حمله استفاده کند و پیش گویی این بازیکن درست از آب درآید.

در آن سو نیز آرش برهانی و محمد قاضی دو مهاجم استقلال این روزها در کلینیک باشگاه دوره‌های درمانی را سپری می‌کنند تا برای دربی به آمادگی برسند و در حا حاضر کلینیک باشگاه استقلال مشغول مداوای این دو بازیکن است تا برای حضور در دربی مشکلی نداشته باشند و بتوانند برای تیم محبوبشان به میدان بروند. البته شایان ذکر است که این دو بازیکن در حال مصدومیت نیز برای یکدیگر کری می‌خوانند و هر کدام خود را زننده گل دربی می‌دانند.

همان طور که گفته شد اکثر بازیکنان استقلال ادعای گلزنی در بازی حساس دربی را دارند و باید ببینیم که این بازیکنان در بازی حساس دربی چطور عمل می‌کنند و باعث موفقیت این تیم خواهند شد.

بیگ زاده به دربی نمی‌رسد
بازیکن آبی‌پوش تیم استقلال که در اردوی تیم ملی در پرتغال مصدوم شد مدتی است که نمی‌تواند تیم محبوبش را در بازی‌های لیگ برتر همراهی کند ولی با این حال کی‌روش اعتقاد زیادی بر این بازیکن دارد و به همین خاطر به تیم ملی دعوتش کرد.

تیم ملی در حالی قرار است بیست و هفتم آبان ماه در یک بازی دوستانه به مصاف کره جنوبی برود که هنوز تکلیف هاشم بیک زاده معلوم نیست.

وی در تیم ملی زیر نظر پزشکان تمرین‌های اختصاصی انجام می‌دهد ولی هنوز نتوانسته بهبودی کاملش را به دست آورد و طبق گفته کادر پزشکی روند بهبودی این بازیکن خوب پیش می‌رود ولی هنوز نمی‌شود جواب قطعی در این مورد داد که آیا می‌تواند در بازی با کره جنوبی بازی کند یا خیر؟

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، مدافع ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار